Ja chyba śnię.

Data: 2012-12-05 19:19:26
Autor: jerzu
Ja chyba śnię.
Mało że ITD robi to, co powinna robić policja, to jeszcze to:

http://moto.wp.pl/kat,55194,title,ITD-otrzyma-paralizatory,wid,15116003,wiadomosc.html?ticaid=1fa64

"Inspekcja Transportu Drogowego jako jedna z kilku służb otrzyma prawo
do użycia paralizatorów elektrycznych o potencjale 10 megavoltów.
Przepisy nie ograniczają ich użycia - informuje "Dziennik Gazeta
Prawna"."

Polsko, dokąd zmierzasz?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-12-05 19:36:16
Autor: ToMasz
Ja chyba śnię.
W dniu 05.12.2012 19:19, jerzu pisze:
[...]

ale o co Ci tak naprawdę chodzi? PAtrol taki będzie stał, zatrzymają kogoś do kontroli, sprawdzą będzie dobrze - pojedzie.
Będzie źle  - postąpią zgodnie z procedurą
Będzie kierowca utrudniał, to go kopną prądem. Mnie nie kopną. Sądzisz że Ciebie kopną? z powodu..... braku precyzyjnych przepisów?

ToMasz

Data: 2012-12-05 20:23:49
Autor: jerzu
Ja chyba śnię.
On Wed, 05 Dec 2012 19:36:16 +0100, ToMasz
<news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> wrote:

[...]

Przez tyle lat nie mieli takiej potrzeby, nagle z wejściem z butami w
robotę policji, taka potrzeba powstała? Możesz mi wytłumaczyć ten
ewenement?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-12-05 20:56:06
Autor: Krzysztof 45
Ja chyba śnię.
W dniu 2012-12-05 20:23, jerzu pisze:
[...]

Z roku na rok przybywa tyle absurdów, że większość ludzi tego już nie dostrzega i traktuje jako normalność.
--
Krzysiek
http://www.zmieleni.pl/

Data: 2012-12-05 21:22:40
Autor: ToMasz
Ja chyba śnię.
W dniu 05.12.2012 20:23, jerzu pisze:
[...]

powiem tak. jak ma mi głębokość bieżnika, albo luz w układzie kierowniczym sprawdzać Policjant po szkółce albo inspektor transportu obowiązkowo po studiach technicznych (kolega zamierzał tam iść i takie stawiali wymagania), to ja wolę tego drugiego. Podobnie z fotoradarami. niech się Policja bierze za poważnych przestępców, wykroczenia po których traci się prawo jazdy, a nie pierdoły typu czy iskra zmierzyła 59 czy 61km/h.
Świat się rozwija, bandytyzm także. piszę to co 3 post: będzie lepiej, ale nie dzięki kulturze ludzi, tylko dzięki kamerom. już to odczuwam na własnej skórze.

ToMasz

Data: 2012-12-05 22:43:09
Autor: szufla
Ja chyba śnię.
[...]

ROTFL
Zwlaszcza glebokosc bieznika.
Powinni tam pracowac sami profesorowie, wtedy bys byl wnieboziety :)

sz.

Data: 2012-12-05 23:24:30
Autor: ToMasz
Ja chyba śnię.
W dniu 05.12.2012 22:43, szufla pisze:
[...]

ja nie. Ty zato możesz się śmiać. miałeś kiedyś przypadek w którym funkcjonariusz zaciąga ręczny licząc "ząbki", następnie stwierdza ze ma łapać na 4 a nie na 6 - stąd zabiera dowód rejestracyjny?
Jak sądzisz. szybciej taką "Ekspertyzę" wystawi człowiek który wybrał zawód bo do niczego innego się nie nadawał, czy człowiek który mocno się starał, musiał rywalizować aby być w ITD?

ToMasz

Data: 2012-12-05 23:28:13
Autor: J.F.
Ja chyba śnię.
Dnia Wed, 05 Dec 2012 23:24:30 +0100, ToMasz napisał(a):
[...]

A szczyt jego marzen to patrolowanie naszych drog czy wystawianie mandatow
po 20 tys, ze tak ostro rywalizowal ? :-)

J.

Data: 2012-12-05 23:32:03
Autor: szufla
Ja chyba śnię.
[...]

Tak, tak, mow do mnie jeszcze.

sz.

Data: 2012-12-06 15:08:07
Autor: Sebastian Kaliszewski
Ja chyba śnię.
On 12/05/2012 11:24 PM, ToMasz wrote:
[...]

ROTFL!
Marzeniem każdego inżyniera jest tkwienie w krzakach i łapanie przekraczających prędkość.

\SK

Data: 2012-12-06 01:13:38
Autor: J.F.
Ja chyba śnię.
Dnia Wed, 05 Dec 2012 21:22:40 +0100, ToMasz napisał(a):
niech się Policja bierze za poważnych przestępców, wykroczenia po których traci się prawo jazdy, a nie pierdoły typu czy iskra zmierzyła 59 czy 61km/h.

Ale wiesz - te "powazne przestepstwa" to u nas w zasadzie od pol promila w
zwyz.

A jak to juz nie raz pokazywalismy - bezpiecznie sie od tego na drogach nie
zrobi.

J.

Data: 2012-12-06 18:41:35
Autor: John Kołalsky
Ja chyba śnię.

Użytkownik "ToMasz" <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl>

Świat się rozwija, bandytyzm także. ...

Czemu tylko na drodze z nim walczyć ?

Data: 2012-12-06 02:55:45
Autor: Budzik
Ja chyba śnię.
Osobnik posiadający mail news.neostrada.pl@news.neostrada.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

zgadzam się. Właściwie taką samą analogię możnaby zbudować dla kontrolerów biletów w autobusie...

--
Pozdrawia... Budzik
Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

Data: 2012-12-05 19:54:21
Autor: Myjk
Ja chyba śnię.
Wed, 05 Dec 2012 19:19:26 +0100, jerzu
"Inspekcja Transportu Drogowego jako jedna z kilku służb otrzyma prawo do użycia paralizatorów elektrycznych o potencjale 10 megavoltów."

Policja ma broń ostrą od 20 lat co najmniej.
Ile razy Cię w związku z tym postrzelili? :P

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-12-05 19:34:01
Autor: Rafał Grzelak
Ja chyba śnię.
Myjk wrote:

Wed, 05 Dec 2012 19:19:26 +0100, jerzu > "Inspekcja Transportu Drogowego jako jedna z kilku > służb otrzyma prawo do użycia paralizatorów > elektrycznych o potencjale 10 megavoltów."

Policja ma broń ostrą od 20 lat co najmniej.
Ile razy Cię w związku z tym postrzelili? :P

To teraz zaczna, bo jak nie mozna tak latwo zabic czy trwale uszkodzic,
to sie nie beda nawet zastanawiac, czy jest potrzeba.

Poczytaj sobie jakie byly skutki wprowadzenia paralizatorow w miejsce
broni ostrej w np. Australii.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-12-06 08:05:48
Autor: Myjk
Ja chyba śnię.
Wed, 5 Dec 2012 19:34:01 +0000 (UTC), Rafał Grzelak
To teraz zaczna, bo jak nie mozna tak latwo zabic czy trwale uszkodzic, to sie nie beda nawet zastanawiac, czy jest potrzeba.

Sugerujesz, że będą każdego kontrolowanego kierowcę pieścić prądem?

Poczytaj sobie jakie byly skutki wprowadzenia paralizatorow w miejsce broni ostrej w np. Australii.

Ciekawe. Nadpobudliwi przestali myśleć logicznie i, bo im nie groziło
postrzelenie i śmierć z broni ostrej, więc zaczęli sobie folgować.
Tymczasem po co policjant ma się szarpać z oszołomem? --
Pozdor Myjk

Data: 2012-12-06 18:39:34
Autor: John Kołalsky
Ja chyba śnię.

UĹźytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl>

To teraz zaczna, bo jak nie mozna tak latwo zabic czy
trwale uszkodzic, to sie nie beda nawet zastanawiac,
czy jest potrzeba.

Sugerujesz, że będą każdego kontrolowanego kierowcę pieścić prądem?

Każdego, którego będą chcieli sobie podporządkować.

Data: 2012-12-05 21:28:13
Autor: J.F.
Ja chyba śnię.
Dnia Wed, 5 Dec 2012 19:54:21 +0100, Myjk napisał(a):
[...]

Mnie nie, ale pare wpadek im sie zdarzylo.

A paralizatory ... poniewaz nie zabijaja, to sie ich masowo uzywa ... w USA
:-)

J.

Data: 2012-12-06 18:31:27
Autor: John Kołalsky
Ja chyba śnię.

UĹźytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl>

"Inspekcja Transportu Drogowego jako jedna z kilku
służb otrzyma prawo do użycia paralizatorów
elektrycznych o potencjale 10 megavoltĂłw."

Policja ma broń ostrą od 20 lat co najmniej.
Ile razy Cię w związku z tym postrzelili? :P

Na co tu czekać ?!

Data: 2012-12-05 20:03:59
Autor: Tom N
Ja chyba śnię.
jerzu w <news:3v3vb8dkiv9kjs26s59pt0v7fgboggk4jc4ax.com>:

[...]

Trza by autora artykułu zapytać co to te megavolty...
No i czy te 10 megawoltów to na jeden paralizator, czy na wszystkie...

Przepisy nie ograniczają ich użycia - informuje "Dziennik Gazeta
Prawna"."

megavoltów czy paralizatorów?

Polsko, dokąd zmierzasz?

Za pismakami płatnymi od wierszówki?

--
'Tom N'

Data: 2012-12-05 20:30:04
Autor: PH
Ja chyba śnię.
W dniu 2012-12-05 20:03,  (Tom N) pisze:
Trza by autora artykułu zapytać co to te megavolty...
No i czy te 10 megawoltów to na jeden paralizator, czy na wszystkie...

I tu bym skończył, te "dziennikarstwo"...albo nie co się będę denerwował.

Data: 2012-12-05 21:53:30
Autor: Artur Maśląg
Ja chyba śnię.
[...]

No co chcesz - skoro "listy od czytelnika" są 'dowodem' i podstawą do
wyciągania dalszych wniosków...

Przepisy nie ograniczają ich użycia - informuje "Dziennik Gazeta
Prawna"."

megavoltów czy paralizatorów?

Fakt :)

Polsko, dokąd zmierzasz?

Za pismakami płatnymi od wierszówki?

To ostatnimi czasy dość powszechne (nie tylko tutaj). Łatwiej w ciemno
"przeklepywać" to co gdzieś tam w mediach podali, niż sprawdzić
dokładniej jakie są fakty itd.

Data: 2012-12-05 22:21:14
Autor: Pawel O'Pajak
Ja chyba śnię.

Powitanko,

Trza by autora artykułu zapytać co to te megavolty...

To jest 10 do 6 volta, czyli milion v. Paralizator ma miec 10 Mv. Biorac pod uwage, ze roznica potencjalow rzedu 10kv powoduje powstanie luku o dlugosci ok. 1 cm, to taki paralizator... hmmm, moze lepiej dac im czolgi, albo bombowce, badz co badz to delikatniejsza bron;-)
Jak sie czlowiek nie uczy, to zostaje dziennikarzem, jak do tego jest zlosliwy, to miejskim inzynierem ruchu.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2012-12-05 20:32:41
Autor: mister
Ja chyba śnię.
W dniu 2012-12-05 19:19, jerzu pisze:
[...]

przynajmniej tansze niz bron, do ktorej ustawowo maja prawo ale nigdy nie zostala zakupiona.
naturalna kolej rzeczy, przy tym co teraz wyprawiaja artykul pod tytulem "pobil inspektora transportu drogowego bo fotoradar zrobil mu zdjecie" to tylko kwestia czasu.

Data: 2012-12-05 23:38:57
Autor: Karol Y
Ja chyba śnię.
paralizatorĂłw elektrycznych o potencjale 10 megavoltĂłw.

Chyba na słonia.

--
Pozdrawiam,
Karol Y