Ja ci dam "jak tu żyć", czyli powyborcza zemsta na paprykarzach oto jak dziala czerwony faszyzm o nazwie PO

Data: 2011-10-21 01:59:20
Autor: muto2100
Ja ci dam "jak tu żyć", czyli powyborcza zemsta na paprykarzach oto jak dziala czerwony faszyzm o nazwie PO
Data: 2011-10-21 18:40:25
Autor: pluton
Ja ci dam "jak tu zyc", czyli powyborcza zemsta na paprykarzach oto jak dziala czerwony faszyzm o nazwie PO
zajebiste kotlesie. zalozyli sobiue biznes, cos nie poszlo i dawaj lape
wyciagac do panstwa o odszkodowanie.

chyba kurwa zaloze jaks hodowle .

Nullification

Data: 2011-10-21 19:16:07
Autor: Leprechaun
Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j7s7df$ca1$1inews.gazeta.pl...
zajebiste kotlesie. zalozyli sobiue biznes, cos nie poszlo i dawaj lape
wyciagac do panstwa o odszkodowanie.

chyba kurwa zaloze jaks hodowle .

Słynny Paprykarz jedzący śniadanko z prezesem PiS nie jest z PO.

BomBel

Ja ci dam "jak tu żyć", czyli powyborcza zemsta na paprykarzach oto jak dziala czerwony faszyzm o nazwie PO