Ja cię pierdolę, co się dzieje?...

Data: 2010-06-24 03:43:27
Autor: Tzva Adonai
Ja cię pierdolę, co się dzieje?...
Kaczor stał się rusofilem i germanofilem, zaczyna mówić o swoich
postkomunistycznych korzeniach, politycy PiS i SLD zaczynają się
wymieniać uprzejmościami, składają sobie życzenia urodzinowe....
Koniec świata!.. A może po prostu coś pękło w 'środowiskach
patriotyczno-narodowych' i ze łzami w oczach wykrzyczeli, że tak
naprawdę to są socjalistami i że chcą dobrze dla narodu?...

Data: 2010-06-24 13:17:38
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:05b32f1c-de85-4ea8-95e4-2e66822e94c1q12g2000yqj.googlegroups.com...
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -
Tępemu polactwu to i tak nic nie da do myślenia...

boukun

Data: 2010-06-24 13:29:15
Autor: Dirko
[...]

    Zgoda, zgoda a Bóg wtedy rękę poda. :-)

Data: 2010-06-24 13:40:51
Autor: boukun

Użytkownik "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> napisał w wiadomości news:hvvfi4$r2k$1news.vectranet.pl...
[...]

Poda, poda, ale zawsze dla kameleona.. Dobrze, że choć od czasu do czasu czuwa nad naszym narodem opatrzność, jak w Smoleńsku...

boukun

Data: 2010-06-24 14:15:56
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]

> patriotyczno-narodowych' i ze łzami w oczach wykrzyczeli, że tak
> naprawdę to są socjalistami i że chcą dobrze dla narodu?...

Podo... podo...
- popsez swojego fratra po twojom mamonem renkem wyciongnie...

Data: 2010-06-24 13:42:33
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Gdybyż tak było naprawdę...
Niestety, to tylko gra byborcza. Po 4 lipca wszystko wróci na poprzednie tory.

Ja cię pierdolę, co się dzieje?...