Ja czuję się murzynka we własnym kraju

Data: 2014-06-22 11:48:30
Autor: Fritz
Ja czuję się murzynka we własnym kraju
"Fritz" <fritz@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:lo68dk$90a$1speranza.aioe.org...
~Hania 45 minut temu

Ja czuję się murzynka we własnym kraju, szukałam 4 lata pracy. Mam wyższe studia prawnicze. Pracę znalazłam w sklepie Carrefour. Pracuję na kasie mam 45lat. I przełozonego szefa z którym musze współżyć bo jeżeli nie to stracę pracę. Szukam cały czas pracy ale nic nie moge znaleźć. Tak jestem murzynką, niewolnicą we własnym kraju. A robię to tylko dla moich dzieci musze przetrwać dla nich.

~kirk 14 minut temu

Murzyńskość - bardzo trafne określenie. Tylko mnie bardziej interesuje ta murzyńskość wewnętrzna, czyli my - naród Kowalskich - jesteśmy murzynami dla "elit" rządzących.

Ja czuję się murzynka we własnym kraju