Ja decyduję

Data: 2010-06-12 17:58:44
Autor: boukun
Ja decyduję
Ja w tym kraju decyduję, kto jest Żydem, a kto nie.

Moją postawę określiła pani psycholog, wezwana swego czasu na biegłą w mojej
sprawie przez prokuraturę: "Nie jest sztywno podporządkowany ogólnie
obowiązującym autorytetom." i "Wnioski
1. Inteligencja słowna mieści się powyżej przeciętnej. Właściwie rozumie
standardy społeczne.
2. Ekstrawertywny społecznie, wielkościowy, przekonany o swojej nieomylności,
racjach, energiczny, przedsiębiorczy, nie podporządkowujący się sztywno
ogólnie obowiązującym autorytetom."

Całość tu http://boukun-pl.blogspot.com/­2006/12/nie-jestem-przecitniak­iem.html --

Data: 2010-06-12 17:31:44
Autor: Old Speckled Hen
Ja decyduję

"boukun" <mkarawan@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:hv0hsk$hns$1inews.gazeta.pl...
[...]

2. Ekstrawertywny społecznie, wielkościowy, przekonany o swojej&#65279; nieomylności,

--

jedyne co wolno tobie bydlaku zadecydowac to czy odszczac sie na twuj lysy ryj

Data: 2010-06-12 20:14:21
Autor: boukun
Ja decyduję

Użytkownik "boukun" <mkarawan@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hv0hsk$hns$1inews.gazeta.pl...
[...]

Gazeta.pl i wszystko jasne...

Kto jest Żydem, każdy myślący i uczciwy Polak wie doskonale podszywaczu...

boukun

Data: 2010-06-12 21:09:06
Autor: Bogdan Idzikowski
Ja decyduję

[...]

Czyli osobowość psychopatyczna.

Data: 2010-06-12 22:01:43
Autor: awe
Ja decyduję

[...]

-- -- -- -- -- -- --
boukun sluchaj no ok ale wiesz sam fakt ze stajesz na srodku drogi i sikasz na ulice nie robi jeszcze deszczu
awe

Data: 2010-06-13 00:17:43
Autor: boukun
Ja decyduję

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hv0ose$qu1$1news.onet.pl...

[...]

Rozmawiasz sam ze sobą? boukun jest akurat poniżej tej wypowiedzi, do której się ustosunkowujesz...

boukun

Data: 2010-06-13 01:02:06
Autor: awe
Ja decyduję

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hv1179$ber$1mx1.internetia.pl...

[...]

no cos mnie zdziwilo ze usnetu gazety i chcialem zareagowac ale sobie pomyslalem ze skoro pasi ci wiele innych rzeczy to i pewnie nie przywiazujesz uwagi do tego
awe

Ja decyduję