"Ja drugoj takoj strany nie znaju gdie tak wolna dyszyt czieławiek"

Data: 2012-06-01 16:49:40
Autor: Grzegorz Z.
"Ja drugoj takoj strany nie znaju gdie tak wolna dyszyt czieławiek"
http://www.wprost.pl/ar/325933/Ziobrysci-chca-karac-wiezieniem-za-polskie-obozy-smierci/

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-05-28 08:06:09
Autor: pluton
"Ja drugoj takoj strany nie znaju gdie tak wolna dyszyt czieławiek"

http://www.wprost.pl/ar/325933/Ziobrysci-chca-karac-wiezieniem-za-polskie-obozy-smierci/

No to Rumburak wiecej do nas nie przyjedzie. I dobrze.

Nullification

"Ja drugoj takoj strany nie znaju gdie tak wolna dyszyt czieławiek"