Ja "dziękuję" serdecznie za takiego Pierwszego Premiera Wolnej Polski

Data: 2018-01-23 15:54:46
Autor: boukun
Ja "dziękuję" serdecznie za takiego Pierwszego Premiera Wolnej Polski
"Prezydent R. Kaczorowski wraz ze swoim rządem zaproponował spotkanie z delegacją polską 12 bm. w oddzielnej sali, po spotkaniu premiera Mazowieckiego z Polonią w Polskim Ośrodku Społeczno-Kulturalnym, z zachowaniem ceremoniału 'wejścia prezydenta RP', co premier Mazowiecki uznał za poniżające wobec prezydenta Jaruzelskiego, swojego rządu i państwa" - czytamy.

W dokumencie podkreślono, że premier Mazowiecki nie zaakceptował zaproponowanej przez Kaczorowskiego formuły i zaproponował spotkanie następnego dnia, "po rozwiązaniu się rządu emigracyjnego".

Attache melduje ponadto, że podczas spotkania z Polonią premierowi Mazowieckiemu zadano pytanie: "Dlaczego w jego rządzie są nadal komuniści, a prezydentem jest W. Jaruzelski". Premier odpowiedział: "Dzięki tym ludziom doszło do przemian w Polsce, a ja jestem premierem".

https://wiadomosci.wp.pl/ja-dziekuje-za-takiego-premiera-cenckiewicz-ujawnia-zaskakujacy-dokument-dot-jaruzelskiego-6212366125852289a

oszukany
3 min. temu

To był dyktator władzy komunistycznej i to on bronił komunę aby ich Polacy nie wycieli w pień i ustawił i do tej pory mamy gnojno w Polsce , neofaszyści to zasłona dymna .

Obywatel
6h temu

Gen. Jaruzelski był legalnie wybranym prezydentem Polski. Cenckiewicz możesz obszczekiwać tylko swój ogon bo tylko tyle ci wolno. Wara od premiera Mazowieckiego.

Ja "dziękuję" serdecznie za takiego Pierwszego Premiera Wolnej Polski