Data: 2010-12-12 23:03:11 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
"Ja j*bie! Umre!" | |
On 13 Gru, 02:54, Filip KK <nos...@nospam.pl> wrote:
heh beka :)http://www.youtube.com/watch?v=Uix5SOkXSmc Półosie to on chyba musi mieć parę razy grubsze niż seria ;) Ciekawi mnie ile skrzynia wytrzyma, o ile jest fabryczna. Pier... ma naprawdę niezłe :) Pozdrawiam ! |
|
Data: 2010-12-13 11:16:26 | |
Autor: newsy_gazeta | |
"Ja j*bie! Umre!" | |
W dniu 2010-12-13 08:03, Czarek Daniluk pisze:
Półosie to on chyba musi mieć parę razy grubsze niż seria ;)napewno nie jest fabryczna poszukajs obie specyfikacji na forach hondziarskich, ewentualnie google: romi h22 R |
|
Data: 2010-12-14 02:13:44 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
"Ja j*bie! Umre!" | |
W dniu 2010-12-13 08:03, Czarek Daniluk pisze:
On 13 Gru, 02:54, Filip KK<nos...@nospam.pl> wrote: Niekoniecznie - skoro seryjne przeniesienie napędu wytrzymuje moment potrzebny do zerwania przyczepności koła, to już żadne większe obciążenie się tu nie pojawi. Tu jest taka różnica, że w serii takie obciążenia są tylko przy strzale ze sprzęgła na pierwszym biegu, a w takim dłubanym potworze dużo częściej i dłużej, bo również na wyższych biegach. Zwłaszcza, że nikt takiego auta nie buduje żeby się kulać po bułki, tylko żeby z tej mocy korzystać. No niestety - jak się coś takiego robi i tak się jeździ, to nie ma co liczyć na bezawaryjnie przejeżdżane setki tysięcy kilometrów :) |