Ja, jak chcę się pokochać z żoną to nie oglądam TVP

Data: 2017-08-20 09:01:33
Autor: boukun
Ja, jak chcę się pokochać z żoną to nie oglądam TVP
https://kobieta.wp.pl/wiktorianski-seks-kontrowersyjne-metody-na-lozkowe-klopoty-6156875785840769a

syn leśnika
wczoraj (22:02)

Ja, jak chcę się pokochać z żoną to nie oglądam TVP by przypadkiem nie zobaczyć Szydło a nie daj Bóg Pawłowicz, i wtedy mam udany seks

Zawiedziony
wczoraj (23:06)

Wczoraj waliłem całą noc. Nie otworzyła...

Conan
wczoraj (22:57)

Ja sam rzeźbie, takie czasy.

akme
wczoraj (22:40)

lubię seks,mam 50 lat,mężuś 59 i codziennie się kochamy,czasem 2 x

Falus8h temu

Mężuś ręką flaka rusza a ty z palca strzelasz ×2 codziennie

Ja, jak chcę się pokochać z żoną to nie oglądam TVP