Ja jako Polak przepraszam że Józef Piłsudski był socjalistą ;-)

Data: 2018-02-13 11:54:42
Autor: Totalna Opozycja - \(c\) PiS
Ja jako Polak przepraszam że Józef Piłsudski był socjalistą ;-)
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+fuj6r69t8f-i2c1@wp.eu...
Ponieważ przepraszanie "za innych" stało się znów modne chciałbym też
być trendy:

Ja jako Polak przepraszam że Józef Piłsudski Wielkim Polskim Socjalistą był! ;-)
Przecież każde dziecko co w kapitalistycznej szkole na lekcjach nie

Kto z PiS chętny przeprosić za szmana z Torunia? ;-)

CL

Ja jako Polak przepraszam że Józef Piłsudski był socjalistą ;-)