Ja jeeeestem posłeeem ......posłeeeem PSL

Data: 2010-10-22 14:35:24
Autor: Bogdan Idzikowski
Ja jeeeestem posłeeem ......posłeeeem PSL
PARLAMENTARZYSTA PSL LEDWO TRZYMA SIĘ NA NOGACH
http://www.tvn24.pl/0,1678981,0,1,ja-jeeeestem-posleeem-,wiadomosc.html

Biedaczek! Zatruł się?

Data: 2010-10-22 06:45:07
Autor: DJ MC Donald Musk
On 22 Paź, 14:35, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
PARLAMENTARZYSTA PSL LEDWO TRZYMA SIĘ NA NOGACHhttp://www.tvn24.pl/0,1678981,0,1,ja-jeeeestem-posleeem-,wiadomosc.html

=============================================>
Biedaczek! Zatruł się?

U Platfonsa to typowe...
pewnie marycha...

Data: 2010-10-22 15:48:02
Autor: Neko
Ja jeeeestem posłeeem ......posłeeeem PSL
Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał

U Platfonsa to typowe...
pewnie marycha...

-- -

Cukier! Oni tylko "cukier" nosem wciagaja...

Data: 2010-10-22 15:24:11
Autor: Marek Czaplicki
Ja jeeeestem posłeeem ......posłeeeem PSL
Bogdan Idzikowski dnia pią października 22 2010 14:35 pisze, na grupie
pl.soc.polityka:

PARLAMENTARZYSTA PSL LEDWO TRZYMA SIĘ NA NOGACH
http://www.tvn24.pl/0,1678981,0,1,ja-jeeeestem-posleeem-,wiadomosc.html

Biedaczek! Zatruł się?

czyżby wypił? czyżby nasi parlamentarzyści pili i tak pojawiali się w pracy?
powiedziałbym coś ale to by była "mowa nienawiści". :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-22 15:39:14
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i9s39k$elg$3inews.gazeta.pl...
[...]

Możesz bezpiecznie mówić. Ten poseł nie jest z PiS-u.

Data: 2010-10-22 15:42:29
Autor: Marek Czaplicki
Ja jeeeestem posłeeem ......posłeeeem PSL
Bogdan Idzikowski dnia pią października 22 2010 15:39 pisze, na grupie
pl.soc.polityka:
czyżby wypił? czyżby nasi parlamentarzyści pili i tak pojawiali się w
pracy?
powiedziałbym coś ale to by była "mowa nienawiści". :-)

Możesz bezpiecznie mówić. Ten poseł nie jest z PiS-u.
może by dodać jakiś punkt do regulaminu sejmowego. coś o dmuchaniu w balonik
przed głosowaniami. należy natychmiast powołać jakąś stosowną komsję
śledczą, która zbada jakim promieniowaniem i przez kogo został naświetlony
poseł, że dostał na raz choroby goleni i indonezyjskiej. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-10-22 15:43:18
Autor: Neko
Ja jeeeestem posłeeem ......posłeeeem PSL
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

Możesz bezpiecznie mówić. Ten poseł nie jest z PiS-u.

Jest z partii rzadzacej. A oni przeciez lubia opic sie i np. zasnac
na korytarzu sejmowym albo przwdziac jakas sukieneczke.

Lubia sie chlopcy zabawic... Tylko czy Polakom jest do smiechu?

Data: 2010-10-20 10:49:01
Autor: pluton
Ja jeeeestem posłeeem ......posłeeeem PSL
> Możesz bezpiecznie mówić. Ten poseł nie jest z PiS-u.

Jest z partii rzadzacej. A oni przeciez lubia opic sie i np. zasnac
na korytarzu sejmowym albo przwdziac jakas sukieneczke.

I w tej sukieneczce belkocza 'umiem costam, costam'.

Nullification

Data: 2010-10-22 20:39:02
Autor: raff
W dniu 2010-10-20 10:49, pluton pisze:
[...]

To teraz ladnie wybelkoc: Umiem ustawic zegar.

R.

Data: 2010-10-22 15:52:09
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i9s4ed$uoq$1news.onet.pl...
[...]

Szczególnie utkwiła mi w pamięci posłanka Kruk. Ta to potrafi pociągnąć! Coś tam, coś tam.

Data: 2010-10-22 15:49:36
Autor: Neko
Ja jeeeestem posłeeem ......posłeeeem PSL
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

Szczególnie utkwiła mi w pamięci posłanka Kruk. Ta to potrafi pociągnąć! Coś tam, coś tam.

Kruk to male piwo przy tym gosciu od sukienek. Ten to sie potrafil zabawic!
I jak lubil cukier!

Data: 2010-10-22 16:18:05
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i9s4q6$vmj$1news.onet.pl...
[...]

Jak możesz tak o kobiecie!!! Nie wstyd ci?

Data: 2010-10-22 16:02:13
Autor: CeSaR
Ja jeeeestem posłeeem ......posłeeeem PSL
czyżby wypił? czyżby nasi parlamentarzyści pili i tak pojawiali się w pracy?
powiedziałbym coś ale to by była "mowa nienawiści". :-)

Karol Karski ma odmrożony nos...

Ja jeeeestem posłeeem ......posłeeeem PSL