Ja jestem za dalsz± żałob± i manifestacjami pod pałacem heheh

Data: 2011-03-30 09:35:39
Autor: Grzegorz Z.
Ja jestem za dalsz± żałob± i manifestacjami pod pałacem heheh
Będzie weselej, koszt zerowy, a może paru dostanie w dupę gumow± kul±, jak
za ostro fikać będ±.

Kto¶ w komentarzu słusznie porównał t± "żałobę" i te "manifestacje" do
wczesnych "Kabaretów Olgi Lipińskiej".

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,9344851,Hofman__Dobry_pomnik_L__Kaczynskiego_zakonczy_zalobe.html

Data: 2011-03-30 12:30:01
Autor: Przemysław W
Ja jestem za dalsz± żałob± i manifestacjami pod pałacem heheh

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomo¶ci news:1b2yv4x1ipevk.klrn3bx2id8s$.dlg40tude.net...
[...]

Tego jeszcze nie było żeby miernota w "obronie" miernoty posunęła się do szantażu w sprawie przestrzegania prawa. Gówniarzowi odwaliło na całego. Jak widzi kamerę, albo mikrofon jest w stanie powiedzieć każd± głupotę. Kopia kurdupla, nieo¶cigniony uczeń Kaczyńskiego!

Przemek

--

"Prezes Prawa i Sprawiedliwo¶ci Jarosław Kaczyński w pi¶mie do marszałka Sejmu Grzegorza Schetyny,
 do którego dotarli dziennikarze TVP Info, wyraził zgodę na... "po¶cignięcie" go do odpowiedzialno¶ci karnej."

Data: 2011-03-30 04:21:04
Autor: zbig
On 30 Mar, 12:30, Przemysław W <Bro my RP przed pisem@...pl> wrote:
U ytkownik "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> napisa w wiadomo cinews:1b2yv4x1ipevk.klrn3bx2id8s$.dlg40tude.net...

> B dzie weselej, koszt zerowy, a mo e paru dostanie w dup gumow kul , jak
> za ostro fika b d .

> Kto w komentarzu s usznie por wna t " a ob " i te "manifestacje" do
> wczesnych "Kabaret w Olgi Lipi skiej".

>http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,9344851,Hofman__Dobry_...

Tego jeszcze nie by o eby miernota w "obronie" miernoty posun a si do
szanta u w sprawie przestrzegania prawa. G wniarzowi odwali o na ca ego. Jak
widzi kamer , albo mikrofon jest w stanie powiedzie ka d g upot . Kopia
kurdupla, nieo cigniony ucze Kaczy skiego!
Niedobrze mi się robi na widok tego otłuszczonego, wesołego wieprzka.
Żaby się tak zapu¶cić w tak młodym wieku!

Data: 2011-03-30 13:38:21
Autor: Przemysław W
Ja jestem za dalsz± żałob± i manifestacjami pod pałacem heheh

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał

Niedobrze mi się robi na widok tego otłuszczonego, wesołego wieprzka.
Żaby się tak zapu¶cić w tak młodym wieku!

Znam kilka osób o podobnym genotypie. Ich cechy wspólne to nadwaga, wesołkowato¶ć, wyszczekanie, małe dłonie, a przede wszystkim wredno¶ć. Co¶ w tym jest.

Przemek

Data: 2011-03-30 13:33:22
Autor: jadrys
Ja jestem za dalszą żałobą i manifest acjami pod pałacem heheh
W dniu 2011-03-30 09:35, Grzegorz Z. pisze:
Będzie weselej, koszt zerowy, a może paru dostanie w dupę gumową kulą, jak
za ostro fikać będą.

Ktoś w komentarzu słusznie porównał tą "żałobę" i te "manifestacje" do
wczesnych "Kabaretów Olgi Lipińskiej".

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,9344851,Hofman__Dobry_pomnik_L__Kaczynskiego_zakonczy_zalobe.html

No i dobrze.. Ale kto za to będzie płacił? I co to znaczy "dobry pomnik"? Czyżby taki który duzo kosztuje?

Data: 2011-03-30 14:24:22
Autor: Grzegorz Z.
jadrys napisał:

[...]

No i dobrze - że ma być pomnik czy że maj± być dalsze zadymy?

Data: 2011-03-30 20:29:13
Autor: ^he®sk^
Ja jestem za dalsz± żałob± i manifestacjami pod pałacem heheh
On Wed, 30 Mar 2011 09:35:39 +0200, "Grzegorz Z."
<jacksparrow@noname.com> wrote:

Będzie weselej, koszt zerowy, a może paru dostanie w dupę gumow± kul±, jak
za ostro fikać będ±.

czas by spuscic oszolomom z pochodniami manto! --

Ja jestem za dalsz± żałob± i manifestacjami pod pałacem heheh