Ja już nie chcę żeby było lepiej niż za PRL!!!

Data: 2010-08-04 12:39:24
Autor: robi
Ja już nie chcę żeby było lepiej niż za PRL!!!
Po ponad 30 latach walk, obietnic i czekania, doszedłem do wniosku, że już chyba nie chcę żeby było lepiej niż za PRL, wystarczy mi jednak jakby było chociaż przynajmniej tak samo.

Data: 2010-08-04 12:00:36
Autor: Canucki
Ja już nie chcę żeby było lepiej niż za PRL!!!
No to masz problem bo jakkolwiek z Kuby mieszkancom trudno sie jest wydostac, to niezwykle trudno jest otrzymac tam status imigranta.
Ale sprobuj w Korei Polnocnej.  Powodzenia!

Krzysztof Canucki

P.S.  A poki co mozesz sobie stworzyc namiastke PRL kupujac najbardziej
liche produkty i odczekujac co najmniej dwie godziny zanim zaplacisz i opuscisz sklep.  Bedziesz co prawda wygladal jak idiota sterczac bezczynnie jak slup soli ale czyz tak sie nie prezentujesz zamieszczajac taki tytul i tekst?

Data: 2010-08-04 14:11:02
Autor: konus

Użytkownik " Canucki" <canucki@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i3bkp4$no3$1inews.gazeta.pl...
[...]

Widac znasz PRL , jak sam Gebels .

kwakwa

Data: 2010-08-04 12:17:24
Autor: Canucki
Ja już nie chcę żeby było lepiej niż za PRL!!!
konus <pralat@mojapolska.watykan> napisał(a):
Widac znasz PRL

Znam, przezylem w tym "raju" 36 lat.  I mam pewne porownanie, nie tylko
z dzisiejsza Polska ale takze dlatego, ze mieszkalem w trzech innych krajach
i zwiedzilem dwa tuziny wiecej

Krzysztof Canucki

Data: 2010-08-04 15:26:04
Autor: Krzysztof

Użytkownik "konus" <pralat@mojapolska.watykan> napisał w wiadomości news:i3bld1$do$3news.onet.pl...

[...]

Nastepny szczaw urodzony po 1989r - przyjmij to to tego twojej przestrzeni miedzy uszami - to co napisał jest prawdą, sam dobrze pamietam koniec lat 70, miecho, cukierki na kartki - stanie w kolejkach za wszystkim ( zaczynajac od cukru), luksusowy papier toaletowy ( ktorego nie było) oraz puste półki w sklepach ( ale sprzedawca byl!).

K.

Data: 2010-08-04 16:01:40
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> napisał w wiadomości news:i3bppb$ai1$1inews.gazeta.pl...
[...]

I pomyśleć, że to boski Gierek wówczas rządził. A przecież Gierek, to najlepszy komuch. Jeśli nie wierzysz - zapytaj Jarusia.

Data: 2010-08-04 14:19:25
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-04 14:00,  Canucki pisze:

P.S.  A poki co mozesz sobie stworzyc namiastke PRL kupujac najbardziej
liche produkty i odczekujac co najmniej dwie godziny zanim zaplacisz i
opuscisz sklep.

Byłeś ty chłopie kiedykolwiek w Polsce? Pewnie nie, bo nie wiesz że w obecnej Polsce nie sposób kupić nawet czajnika z dobrym gwizdkiem.

Data: 2010-08-04 14:21:34
Autor: u2
W dniu 2010-08-04 14:19, jadrys pisze:
Byłeś ty chłopie kiedykolwiek w Polsce? Pewnie nie, bo nie wiesz że w
obecnej Polsce nie sposób kupić nawet czajnika z dobrym gwizdkiem.

A po co tobie czajnik z gwizdkiem ?

Data: 2010-08-04 14:31:08
Autor: wp
[...]

Nowego malucha też już nie uświadczysz :)

--
wp

PGP PUBLIC KEY http://cnetside.net/0xB29BFD46.asc

Data: 2010-08-04 14:53:17
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-04 14:31, wp pisze:
[...]

Tak, i żadnej własnej fabryki samochodów.. Zostaliśmy tanią siłą roboczą do składania zagranicznych aut.

Data: 2010-08-04 15:59:34
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i3bnsi$7lh$1news.onet.pl...
[...]

A Chiny jakoś nie narzekają!

Data: 2010-08-06 15:38:25
Autor: jadrys
Ja już nie chcę żeby było lepiej niż za PRL!!!

Tak, i żadnej własnej fabryki samochodów.. Zostaliśmy tanią siłą roboczą do składania zagranicznych aut.

A Chiny jakoś nie narzekają!

Chiny maja swój przemysł samochodowy. Jak również zakłady produkcyjne w każdej innej dziedzinie przemysłu.

Data: 2010-08-06 15:51:29
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i3h3d8$ca6$2news.onet.pl...

[...]

A jakie to chińczycy własne samochody produkują?
Czy mowisz o takich: http://www.automoc.pl/aktualnosci/aktualnosci/chinskie-samochody.html

Data: 2010-08-04 22:15:37
Autor: Canucki
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):
> Nowego malucha też już nie uświadczysz :)

Tak, i żadnej własnej fabryki samochodów.. Zostaliśmy tanią siłą roboczą do składania zagranicznych aut.

W Panamie widzialem salon Skody (zamiescilem zdjecie w naszej-klasie).
Z polskich produktow niestety tylko wodke Belvedere.
Polska nie ma gospodarza stad ta mizeria.  Nie rozliczono komunistycznych
decydentow i agentow, nie odsunieto ich od wplywow na panstwo i to sie msci.

Krzysztof Canucki

Data: 2010-08-06 15:38:01
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-05 00:15,  Canucki pisze:
[...]

Polski produkt miałby polską nazwę. a "Belvedere" nie brzmi jakoś po Polsku.

Tak, oczywiście masz rację - nie rozliczono byłych komuchów, ale także powinno się odsunąć od wpływów płatnych agento-dywersantów działających na szkodę Polaków, a będących na usługach CIA.

Data: 2010-08-04 15:00:54
Autor: Hans Kloss
On 4 Sie, 14:19, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Byłeś ty chłopie kiedykolwiek w Polsce? Pewnie nie, bo nie wiesz że w
obecnej Polsce nie sposób kupić nawet czajnika z dobrym gwizdkiem.

Nie sposób też kupić: lokomotywy parowej, magnetofonu szpulowego,
wódki "Bałtyckiej", oranżady w proszku (tego akurat mi trochę szkoda)
polo-cocty i ziliona różnych innych anachronicznych dziś wytworów
prylu.
J-23

Data: 2010-08-06 15:35:48
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-05 00:00, Hans Kloss pisze:
[...]

I kiełbasy Polskiej, Zwyczajnej, kabanosów czy choćby cukierków "Krówek"  o tamtym niepowtarzalnym, znakomitym smaku.. Ale mi chodzi tylko o taka bzdurę jak dobrze gwiżdżący czajnik.

Data: 2010-08-04 21:45:57
Autor:
[...]

Ostatni raz w pazdzierniku ubieglego roku.  Niech Pan nie robi z siebie takiej "sieroty" obnoszac sie z takim problemem.  A jesli chodzi o czajnik
to w Kanadzie kupilem wyprodukowany w zakladach w Wolominie (w jednej z duzych sieci sklepow).
Z tym, ze nie jest to czajnik do gotowania herbaty ale przezroczysty szklany imbryk szczegolnie przydatny do zaparzania pewnego gatunku chinskiej herbaty,
ktora wrzuca sie do nalanego uprzednio wrzatku.  Kulka opada na dno i po krotkiej chwili zaczyna rosnac w formie kwitnacej rosliny.  Herbata tez niezla ale chodzi tez o ten efekt wizualny.  Polecam.

A zeby napredce pomoc Panu rozwiazac ten problem to proponuje wlozyc palec do wody a jak juz sie zacznie gotowac to gwarantuje, ze Pan sam zagwizdze.
Do tego bonus:  gotowa darmowa parowka   :-)

Krzysztof Canucki

Data: 2010-08-06 15:37:03
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-04 23:45, canucki@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:
[...]

Mi chodzi o czajnik do gotowania wody na herbatę.

Wiesz, -  nie staraj się być dowcipny. - Nie wychodzi ci to za dobrze.

Data: 2010-08-04 19:05:59
Autor: robi
W dniu 04.08.2010 14:00,  Canucki pisze:
[...]

Kupuje Chińskie, ale to raczej dobry sprzęt nigdy nie miałem problemu, już raczej cały sprzęt używany przez europejczyków jest od komuchów. Kiedyś kupowałem europejski jak siemens, itp..., choć sypał się świetnie, serwis katastrofa.

[...]

Cholerka stoję teraz godzinami, oglądając towar, liczę na co mnie stać, zazwyczaj pozostaje mi tylko popatrzeć i pomarzyć. W mięsnym to mi mija kilka godzin gdy ludzie nie tak jak kiedyś kupowali na kilogramy tylko teraz na plasterki jakąś imitację mięsa. Ciekawe czy ktokolwiek z kupujących na plasterki kiedykolwiek wykupił przynajmniej 20% przedziału jaki kiedyś miał na miesiąc na kartkach. Jakby przywrócili tamte ceny to be w godzinę w Polsce ludzie wykupili sklepy nawet z półkami. Po za tym puste półki były w latach 80, w okresie kiedy solidarność walczyła i robili wszystko aby zniechęcić ludzi do systemu.

Data: 2010-08-04 22:06:21
Autor: Canucki
robi <robi@wp.pl> napisał(a):
> [...]

Cholerka stoję teraz godzinami, oglądając towar, liczę na co mnie stać, zazwyczaj pozostaje mi tylko popatrzeć i pomarzyć. W mięsnym to mi mija kilka godzin gdy ludzie nie tak jak kiedyś kupowali na kilogramy tylko teraz na plasterki jakąś imitację mięsa. Ciekawe czy ktokolwiek z kupujących na plasterki kiedykolwiek wykupił przynajmniej 20% przedziału jaki kiedyś miał na miesiąc na kartkach. Jakby przywrócili tamte ceny to be w godzinę w Polsce ludzie wykupili sklepy nawet z półkami. Po za tym puste półki były w latach 80, w okresie kiedy solidarność walczyła i robili wszystko aby zniechęcić ludzi do systemu.

Na panska slaba kondycje finansowa sklada sie pewnie wiele czynnikow niektore moze zalezne od Pana jak postawa typu "czekanie na lepsze czasy".
Ale najwazniejsza przyczyna sa rzady oszustow, zlodziei i miernot.
Do nich niech Pan wiec kieruje swoje pretensje a do siebie, jezeli Pan na nich glosowal lub w ogole zbojkotowal wybory.
Rzeczywiscie poziom zycia w Polsce jest ponizej mozliwosci Narodu.
Polacy sa zdolni, wyksztalceni zaradni i pracowici (nawet Wlosi wymyslili na te okolicznosc termin: SPOLAZZATTI) Pisalem juz, ze mieszkalem w czterech krajach i wiele wiecej zwiedzilem wiec naprawde moge na ten temat cos powiedziec.  Ale owoce pracy Polakow sa zawlaszczane i marnowane przez
dzieci, wychowankow (przynajmniej ideowych) i kumpli tych, ktorzy rzadzili w okresie, do ktorego teraz Pan wzdycha.

Krzysztof Canucki   --

Data: 2010-08-04 22:59:42
Autor: Canucki
robi <robi@wp.pl> napisał(a):
Jakby przywrócili tamte ceny to be w godzinę w Polsce ludzie wykupili sklepy nawet z półkami.

Posrednio przyznaje wiec Pan, ze teraz zarobki sa lepsze, zauwaza tez Pan, ze jest CO kupowac.  Czemu wiec Pan wzdycha do tamtych czasow, nawet jezeli nie stac Pana na wiele, to nie musi Pan wszystkiego szukac po sklepach,
wystawac godzinami w kolejkach, pilnowac swojej obecnosci przy sprawdzaniu roznych list spolecznych, prosic o przydzial czy zalatwiac po znajomosci.

 Po za tym puste półki były w latach 80, w okresie kiedy solidarność walczyła i robili wszystko aby zniechęcić ludzi do systemu.

Solidarnosc tak robila?!  Czy Pan wie, ze kiedy np. byly braki w zaopatrzeniu w maslo bylo ono zwozone z calej Polski do chlodni na Slasku,
gdzie palety z kartonami i beczkami pietrzyly sie pod sufit?  Stamtad "eksportowano"* do ZSSR.  Dlaczego akurat tam?  Nie wiem, moze tamtejsze magazyny byly najlepiej strzezone przez wojsko?
Inny przyklad:  trudno bylo kupic wyroby czekoladowe.  W sklepach nie bylo
bo wojsko (to wiem napewno) przywozilo transporty slodyczy do magazynow
"Ruchu", ktore raczej zajmowalo sie prasa i kosmetykami (konkretnie w Pruszkowie).  Czy to ukrywanie i "mieszanie" towarow organizowala Solidarnosc?
Co do wedlin, to teraz do wyboru i o kazdej porze, w godzinach handlu oczywiscie.  Czy wie Pan skad pochodzily szynki, ktore dwa razy w roku:  na Boze Narodzenie i na Wielkanoc "wladza" "rzucala na rynek"?
Bylo to stare mieso trzymane w cieklym azocie a "lud" mogl sie czuc nakarmiony kiedy wymieniano rezerwy strategiczne.
Zdarzalo sie tez, ze taka obfitosc jesli chodzi o zaopatrzenie w mieso
wystepowala lokalnie nagle i niespodziewanie.  Tak bylo np. na poczatku 1979 roku w okolicach Otwocka, Kolbieli, Celestynowa.  Otoz w czasie pamietnej surowej zimy w jednym z kolchozow zamarzly wszystkie tuczniki tak, ze odrabywano je siekierami od nog tkwiacych w zamarznietej gnojowce.
Byla padlina, byla i wedlina...

W czasie "pierwszej Solidarnosci" w tygodniku tego zwiazku zamieszczono
na pierwszej stronie dlugi i swietny artykul p. Wojciecha Nietykszy (viceprezydent i bodajze skarbnik miedzynarodowego zwiazku krotkofalowcow), mojego sasiada.
Otoz wyliczyl on i wytknal wladzy, ze skoro zarzuca ona strajkujacym robotnikom, ze przez nich nie zostalo wyprodukowane tyle a tyle dobr,
to w takim razie gdzie podziewaja sie produkty pochodzace z okresu kiedy zalogi nie strajkuja, czyli ponad 90% czasu produkcji i oczywiscie samych produktow.

Tak miedzy innymi to wtedy wygladalo.

Krzysztof Canucki

*Kiedys na skrzyzowaniu drog E-81 (na Lublin) i E-8 dla TIR-ow na Brzesc i Moskwe zderzyly sie dwie ciezarowki.  Jedna byla sowiecka chlodnia jadaca "stamtad".  Kraksa spowodowala tylnych otwarcie drzwi (cargo) i wysypanie sie ladunku.  To byl... torf.  W jedna strone taki ladunek, z powrotem chlodnie jechaly wypelnione polskim miesem.  To tez byl ten PRL, za ktorym Pan teskni  --

Data: 2010-08-04 12:44:02
Autor: Marek Czaplicki

http://www.cubaweb.cu/
--
1, 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-04 13:22:24
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-04 12:39, robi pisze:
Po ponad 30 latach walk, obietnic i czekania, doszedłem do wniosku, że już chyba nie chcę żeby było lepiej niż za PRL, wystarczy mi jednak jakby było chociaż przynajmniej tak samo.

Bardzo wielu Polaków chciałoby tego samego co ty.. Jednak to tylko marzenia. "Demokracje" nigdy nie pozwoli bez walki odepchnąć się od koryta.

Data: 2010-08-04 15:21:17
Autor: Krzysztof

Użytkownik "robi" <robi@wp.pl> napisał w wiadomości news:i3bg0s$h1c$1news.onet.pl...
Po ponad 30 latach walk, obietnic i czekania, doszedłem do wniosku, że już chyba nie chcę żeby było lepiej niż za PRL, wystarczy mi jednak jakby było chociaż przynajmniej tak samo.
Emigruj na Kube - bedziesz mial jak za PRL.

K.

Data: 2010-08-04 15:27:25
Autor: Krzysztof
[...]

Były ubek ? Przykro mi bylo , minelo ciesz sie ,że w wiezieniu nie siedzisz.

K.

Data: 2010-08-04 22:29:49
Autor: matusm
[...]

Nie narzekaj ,niewiele sie zmienilo nadal,,,,,,,,,,,,,,

Pozdrowienia
matusm

Ja już nie chcę żeby było lepiej niż za PRL!!!