Ja już nie chcę żeby było lepiej niż za PRL!!!

Data: 2010-08-04 15:27:25
Autor: Krzysztof
Ja już nie chcę żeby było lepiej niż za PRL!!!

Użytkownik "robi" <robi@wp.pl> napisał w wiadomości news:i3bg0s$h1c$1news.onet.pl...
Po ponad 30 latach walk, obietnic i czekania, doszedłem do wniosku, że już chyba nie chcę żeby było lepiej niż za PRL, wystarczy mi jednak jakby było chociaż przynajmniej tak samo.
Były ubek ? Przykro mi bylo , minelo ciesz sie ,że w wiezieniu nie siedzisz.

K.

Ja już nie chcę żeby było lepiej niż za PRL!!!