Ja już nie chcę żeby było lepiej niż za PRL!!!

Data: 2010-08-04 22:29:49
Autor: matusm
Ja już nie chcę żeby było lepiej niż za PRL!!!

Użytkownik "robi" <robi@wp.pl> napisał w wiadomości news:i3bg0s$h1c$1news.onet.pl...
Po ponad 30 latach walk, obietnic i czekania, doszedłem do wniosku, że już chyba nie chcę żeby było lepiej niż za PRL, wystarczy mi jednak jakby było chociaż przynajmniej tak samo.

Nie narzekaj ,niewiele sie zmienilo nadal,,,,,,,,,,,,,,

Pozdrowienia
matusm

Ja już nie chcę żeby było lepiej niż za PRL!!!