Ja mam ku@#$wa pecha

Data: 2016-11-13 10:06:06
Autor: Shrek
Ja mam ku@#$wa pecha
W dniu 12.11.2016 o 21:20, megrims pisze:

RS3 odebrany na początku sierpnia. Jak miał przejechane 1000km
jakaś baba wjechała mi w dupę. Zderzak, jakieś plastiki i wydech.
Zrobili mi 4 tygodnie temu, ale miesiąc mnie nie było w kraju.
Wróciłem przedwczoraj. Wczoraj odsypiałem i dzisiaj pojechałem
na zakupy do CityCenter w Poznań. Teraz ma 7000km i:

https://youtu.be/hnKCqMZ3ZiE

Z ciekawości - jakie straty, bo wygląda jakbyś w koło dostał, więc albo nic, albo całe zawieszenie poprzestawiane.

I czemu miejsce z którego wyjeżdzałeś było w kopercie?

Shrek

Data: 2016-11-13 10:18:47
Autor: megrims
Ja mam ku@#$wa pecha
[...]