Ja mam ku@#$wa pecha

Data: 2016-11-13 15:55:56
Autor: Irokez
Ja mam ku@#$wa pecha
W dniu 2016-11-12 o 21:20, megrims pisze:
Dawno mnie nie było.

RS3 odebrany na początku sierpnia. Jak miał przejechane 1000km
jakaś baba wjechała mi w dupę. Zderzak, jakieś plastiki i wydech.
Zrobili mi 4 tygodnie temu, ale miesiąc mnie nie było w kraju.
Wróciłem przedwczoraj. Wczoraj odsypiałem i dzisiaj pojechałem
na zakupy do CityCenter w Poznań. Teraz ma 7000km i:

https://youtu.be/hnKCqMZ3ZiE

I się jeszcze gość z czerwonego kombi kłóci, że to moja wina.

Ledwo podpisał oświadczenie. To auto chyba nie chce, abym nim latał.

A założony karbonowy dolot i czip na 440KM. Naprawdę fajnie jeździ.

Ja tu widzę próbę wyłudzenia odszkodowania albo przywalenie za złe spojrzenie... dobrze, że jest to nagranie.

--
Irokez

Data: 2016-11-13 19:18:03
Autor: Alf/red/
Ja mam ku@#$wa pecha
W dniu 13.11.2016 o 15:55, Irokez pisze:
Ja tu widzę próbę wyłudzenia odszkodowania

Na zasadzie, że ten z tyłu zawsze winny?

--
Alf/red/

Data: 2016-11-13 11:02:26
Autor: Zenek Kapelinder
Ja mam ku@#$wa pecha
Oni tam sa razem winni tylko roznie wina sie liczy. Obydwaj byli slepi jak krety. Z tym ze jeden kret pomykal glownym korytarzem a w tym samym czasie inny kret na plecy mu spadl.

Data: 2016-11-13 21:00:49
Autor: Budzik
Ja mam ku@#$wa pecha
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Oni tam sa razem winni tylko roznie wina sie liczy. Obydwaj byli slepi
jak krety. Z tym ze jeden kret pomykal glownym korytarzem a w tym
samym czasie inny kret na plecy mu spadl.
Kogutku, naprawde w tej sytuacji zachowałbys sie inaczej niz megrims? Jak?
Dłuzej byś czekał az kombi dalej odjedzie? Wycofałbys nerwowo na poprzednio zajmowane miejsce tylko dlatego ze kombi wrzuciło wsteczny? A mozej eszcze cos innego bys zrobił?

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

Data: 2016-11-14 22:59:43
Autor: elmer radi radisson
Ja mam ku@#$wa pecha
On 2016-11-13 22:00, Budzik wrote:

[...]

Jak nic, musi byc jakis przepis na wyjezdzanie bazujacy per analogiam
na "obowiazkach cofajacego". Np. moze cos takiego: "nalezy upewnic sie,
czy przed pojazdem nie znajduje sie przeszkoda. w razie trudnosci (..)
kierujacy jest zobowiazany zapewnic sobie pomoc innej osoby".

Taki sam przepis powinien dotyczyc obecnosci nadjezdzajacych przeszkod
z pozostalych kolizyjnych kierunkow. Przepis nalezy wyraznie powtorzyc,
za kazdym razem akcentujac kierunek. Byc moze dla calkowitego
unikniecia nieporozumien nalezaloby w tych przepisach oprzec sie na
azymutach geograficznych.

Partia rzadzaca moglaby od razu to przepchnac jako kolejny fajny
dodatek do jakiejs interesujaco-nowatorskiej ustawy o konstytucji.

--

memento lorem ipsum

Data: 2016-11-15 05:00:53
Autor: Budzik
Ja mam ku@#$wa pecha
Użytkownik elmer radi radisson radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-
and.spam.wireland.org ...

Partia rzadzaca moglaby od razu to przepchnac jako kolejny fajny
dodatek do jakiejs interesujaco-nowatorskiej ustawy o konstytucji.

 :)
Ustawa naprawcza cofanie?

--
Pozdrawia... Budzik
"Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

Data: 2016-11-15 09:58:23
Autor: Zgr
Ja mam ku@#$wa pecha
W dniu 2016-11-15 06:00, Budzik pisze:
[...]

Czyli wprowadzany nową wersję Red Flag Act ;)

--
Adam

Data: 2016-11-14 21:32:05
Autor: jerzu.xyz
Ja mam ku@#$wa pecha
On Sun, 13 Nov 2016 15:55:56 +0100, Irokez <no.email@wp.pl> wrote:

Ja tu widzę próbę wyłudzenia odszkodowania albo przywalenie za złe spojrzenie... dobrze, że jest to nagranie.

Moje pierwsze wrażenie? Wtgląda jak ustawka ;)

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2016-11-14 23:02:08
Autor: elmer radi radisson
Ja mam ku@#$wa pecha
On 2016-11-14 21:32, jerzu.xyz@irc.pl wrote:

Moje pierwsze wrażenie? Wtgląda jak ustawka ;)

E tam, nie widac tasaków, trzonków od siekier i ochraniaczy.
Ale na staropolski taran faktycznie wygląda.

--

memento lorem ipsum

Data: 2016-11-15 08:47:10
Autor: Crimi
Ja mam ku@#$wa pecha
W dniu 2016-11-14 o 21:32, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
[...]

================
Wygląda to tak jakby kombi miało tył do zrobienia za friko.

Data: 2016-11-15 20:00:51
Autor: Budzik
Ja mam ku@#$wa pecha
Użytkownik Crimi robertsad@wp.pl ...

[...]

To lekko głupi sposób wybrało... --

Data: 2016-11-28 21:30:19
Autor: Uzytkownik
Ja mam ku@#$wa pecha
W dniu 2016-11-13 o 15:55, Irokez pisze:
[...]

Ja tu raczej widzę typową "piz...dę", której się biegi pomyliły :)

Ja mam ku@#$wa pecha