Ja mam w nosie tych 60 profesorów

Data: 2020-01-24 15:03:21
Autor: Runt
Ja mam w nosie tych 60 profesorów
W dniu 2020-01-24 o 13:03, boukun pisze:
Wiceminister Janusz Kowalski ostro o sędziach Sądu Najwyższego

Wiceminister aktywów państwowych dosadnie skomentował czwartkową uchwałę sędziów Sądu Najwyższego. - Ja mam w nosie tych 60 profesorów, bo ja jestem za Polakami. To nie są dla mnie autorytety - powiedział Janusz Kowalski.

Brawo "janusz kowalski". Postąpił zgodnie z linią partii. PO to jest ministrem. Gdyby POwiedział cokolwiek "nie po linii" były na bruku.

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-01-25 03:13:34
Autor: mrbluesky.pl
[...]

Mistrzuniu o[d]POrnosci na fakty jakos Glos Narodu nie dociera do twych zwojow ;P
PYTANIE/SUGESTIA NARODU:
Co zrobiłby rząd Francji?

Data: 2020-01-25 15:20:03
Autor: Runt
W dniu 2020-01-25 o 12:13, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:

[...]

-- -
Mistrzuniu o[d]POrnosci na fakty jakos Glos Narodu nie dociera do twych zwojow ;P
PYTANIE/SUGESTIA NARODU:
Co zrobiłby rząd Francji?

Nie masz nic do powiedzenia w temacie to WON!

Data: 2020-01-25 13:27:21
Autor: mrbluesky.pl
Ja mam w nosie tych 60 profesorów

Nie masz nic do odpowiedzenia w temacie to krzyczysz WON!
Na wlasnom zone i dzieci se krzycz jesli masz i szmatom nie dostaniesz w odwecie ;P

Ja mam w nosie tych 60 profesorów