Ja_mu_wierzďż˝ !!!

Data: 2010-01-25 14:25:15
Autor: Hans Kloss
Ja_mu_wierzďż˝ !!!
MH napisał(a):
PiSolubnych fanatyk w mo na znale wi cej na PSP. Np. Hansa Klossa w
gaciach za 20 dolc w pisz cego , e w ten spos b jego rodzice w niego
zainwestowali..

Po pierwsze: nigdy w życiu nie głosowałem na PiS, głupcze
Po drugie- nieznany ci jest prawdopodobnie chwyt retoryczny nazywany
potocznie "ironia". Bo w jakiż to sposób przeciętni rodzice mogli  w
prylu  inwestować w swoje dzieci, głupcze? Może tak jak zrobił chwalca
komuchów Passent, sławiąc pod niebiosa pryloskie szkolnictwo a córcię
wysyłając na studia do gniazda imperialistycznej zarazy, na
Uniwersytet Harvarda w US of A?  Wolne żarty.... Jedyny dostępny im
wtedy  sposób "inwestowania" w progeniturę to wychowanie jej na
porządnych ludzi. I w tym punkcie nie mam  swoim rodzicom nic do
zarzucenia ;).
J-23

Ja_mu_wierzďż˝ !!!