Ja naprawdę ma talent! :D

Data: 2011-11-16 02:43:51
Autor: Antenka
Ja naprawdę ma talent! :D
Nie wiem w imię czego pragnę poprawić wasz listopadowy nastrój :-) .. Z
archiwum  Antenki:

Stylowa Jola
========Jolka jest zawsze trendy,
Wdziewa suknię z bawełny,
Lnem też nie pogardzi,
Zawsze dobrze poradzi.

Czy kratę można z kropkami?
Czy gacie w paski, czy gładkie?
Jak uprać beret z akrylu,
Cudna jest lekcja jej stylu!

Jolu, co robić z moherem?
Czy modny jest z niego beret?
Szydełkiem czy na drutach?
Wyrzuć go, bo będzie poruta!

Co mówisz, polska Jackie?
Niemodne już w kraju berety?
Wyrzucić beret z moheru?
Zamienić go na kapelusz?

Wyrzuć beret do kosza!
W beretach chodzi hołota!
Ta swołocz nie lubi Olka,
Tylko jej w glowie nagonka!

Mój Olek ma wadę goleni,
Więc często leży na ziemi,
Kiwa się w prawo i w lewo,
I skąd  się to wszystko wzięło?

Choroba to genetyczna,
Na pewno jest dziedziczna,
Nie śmiejcie się z męża mojego!
On nie udaje chorego.

Kończę, bo nie mam czasu,
Szyję suknię z atłasu,
Piękna to będzie kreacja,
Do tego ta moja gracja!

Jetem stylu królowa,
Dla kasy na wszystko gotowa,
Kocham dostatnie życie,
Wy mi je zapewnicie!

Antenka ( 29.09.08r.) :-)

Dobranoc

https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_frm/thread/9da36ef67fb0e130/ae4c62312fd03729?hl=pl#ae4c62312fd03729

Ech to byli czasy...pogaduchy z Panemslavem już się nie powtórzą :-((

Antenka

P.s.

Data: 2011-11-16 11:50:42
Autor: Hrabia
Ja naprawdę ma talent! :D

=========
[...]

"głupia pipa z ciebie", takie wiersze to pisałem w podstawówce  ;)

BBR

Data: 2011-11-16 12:24:29
Autor: Antenka
Ja naprawdę ma talent! :D
On 16 Lis, 11:50, "Hrabia" <hra...@zascianek.eu> wrote:

"głupia pipa z ciebie", takie wiersze to pisałem w podstawówce  ;)

Nie wierzę,  cepie od pługa na chama oderwany! tfu

Antenka

P.s. Tak, tak  pisałeś, pisałeś patykiem po klepisku, albo
ściernisku :-o))

Data: 2011-11-16 16:44:17
Autor: raff
Ja naprawdę ma talent! :D

"głupia pipa z ciebie", takie wiersze to pisałem w podstawówce  ;)

BBR

Znow mutujesz, fajansie ? Ile jeszcze masz tych nickow na podoredziu ?

R.

Data: 2011-11-16 13:47:25
Autor: Grzegorz Z.
Ja naprawdę ma talent! :D
A ty nie udawaj że nie widzisz moich pytań - wytłumacz lepiej jak w piątek
w ciągu godziny teleportowałeś się z waszego "marszu" na swoją podpoznańską
wiochę?

Oświecisz mnie w tym temacie, trans?

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-11-16 17:13:41
Autor: raff
Ja naprawdę ma talent! :D

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:1eg47n20c4uxn$.17jl32rblbx00.dlg40tude.net...
[...]

No chyba widzisz, ze olewa cie cieplym moczem ? Czy to tak trudno zrozumiec, pedale ?

R.

Data: 2011-11-16 17:23:23
Autor: Grzegorz Z.
Ja naprawdę ma talent! :D
raff napisał:

[...]

Przecież to on udaje kobietę, nie ja. Teraz dodatkowo wtopił ze swoją rzekomą obecnością na waszej zadymie. --
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-11-16 17:25:16
Autor: raff
Ja naprawdę ma talent! :D

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:1sqsikgae7oii$.18ikvcvq2cvd0.dlg40tude.net...
raff napisał:

[...]

No ale ty udajesz mezczyzne, co za roznica.

R.

Data: 2011-11-16 17:28:36
Autor: Grzegorz Z.
Ja naprawdę ma talent! :D

raff napisał:

[...]

Bo rozwiodłem się z żoną, zamiast ją zamordować?

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-11-16 12:14:02
Autor: Antenka
Ja naprawdę ma talent! :D
On 16 Lis, 17:28, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Bo rozwiodłem się z żoną, zamiast ją zamordować?<

Ups! A co, była "katolem", że tak ją znienawidziłeś? :- / Potwór!

Antenka

Data: 2011-11-16 17:50:57
Autor: obsrywator
Ja naprawdę ma talent! :D

raff napisał:

[...]

Kogo ty udajesz wyłysiały tłusciochu! Marszczysz na okrągło freda, a więc z
ciebie ani chłop ani baba. Tak trzecia płeć! Koniował! ;)

--
Kasując ten post z 2011-11-16 17:49:45 kundel rAzor wściekle zębami kłapie.

Data: 2011-11-16 18:03:06
Autor: raff
Ja naprawdę ma talent! :D

raff napisał:

[...]

-> kibel, Bombel, fajansie.

R.

Data: 2011-11-16 12:21:32
Autor: Antenka
Ja naprawdę ma talent! :D
On 16 Lis, 18:03, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:

-> kibel, Bombel, fajansie.<

Raffek według mnie niejaki obsrywator=Leprechaun=kupecki=bombel
A to zmutowane ścierwo! :-E

Antenka

Data: 2011-11-16 18:02:58
Autor: GrzegorZ
Ja naprawdę ma talent! :D

raff napisał:

[...]

Ty durniu! Za głupi jesteś by się połapać kim jesteśmy! ;)

--
Kasując ten post z 2011-11-16 18:02:25 kundel rAzor wściekle zębami kłapie.

Data: 2011-11-16 18:06:21
Autor: raff
Ja naprawdę ma talent! :D

raff napisał:

[...]

Za kazdym razem bedziesz lecial do smietnika, cwoku.

R.

Data: 2011-11-16 18:10:10
Autor: GrzegorZ
Ja naprawdę ma talent! :D

raff napisał:

[...]

Raff, ty durniu! Łeb ci się otłuszczył tak, że nie potrafisz myśleć! Ta
jestem tobą ty jełopie! Szukaj azor, szukaj!!!

--
Kasując ten post z 2011-11-16 18:04:53 kundel rAzor wściekle zębami kłapie.

Data: 2011-11-17 22:59:39
Autor: raff
Ja naprawdę ma talent! :D

raff napisał:

[...]

No widzisz ciuliku, nawet sie prawidlowo podszyc nie umiesz. "Grzegorz Z." a nie "GrzegorZ". Literki ci sie jebią.

No ale czego wymagac jak masz sieczke zamiast mozgu. Niech zgadnę, twoi rodzice byli uposledzeni ?

R.

Data: 2011-11-17 05:22:18
Autor: stevep
Ja naprawdę ma talent! :D

raff napisał:

[...]

Piękne, zgłaszam tę wypowiedź do nagrody "Rynsztok 2011".

--
stevep

Data: 2011-11-17 05:20:57
Autor: stevep
Ja naprawdę ma talent! :D

raff napisał:

[...]

A ty udajesz normalnego, a jesteś ograniczony umysłowo.

--
stevep

Data: 2011-11-16 17:49:43
Autor: obsrywator
Ja naprawdę ma talent! :D
Dnia Wed, 16 Nov 2011 17:13:41 +0100, raff napisał(a):

[...]

Trzymasz transa za fiuta czy co? Skąd wiesz tłusty fajansie jaką
temperaturę ma jego mocz? --
Kasując ten post z 2011-11-16 17:48:30 kundel rAzor wściekle zębami kłapie.

Data: 2011-11-17 05:20:05
Autor: stevep
Ja naprawdę ma talent! :D
Dnia 16-11-2011 o 17:13:41 raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

[...]

Czyżby front obrony wiedźm?

--
stevep

Data: 2011-11-16 16:52:23
Autor: u2
Ja naprawdę ma talent! :D
W dniu 2011-11-16 11:43, Antenka pisze:
Jetem stylu królowa,
Dla kasy na wszystko gotowa,
Kocham dostatnie życie,
Wy mi je zapewnicie!

Antenka ( 29.09.08r.)

Prorocza i urocza jestes ;)

Data: 2011-11-16 12:18:02
Autor: Antenka
Ja naprawdę ma talent! :D
On 16 Lis, 16:52, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-11-16 11:43, Antenka pisze:

> Jetem stylu królowa,
> Dla kasy na wszystko gotowa,
> Kocham dostatnie życie,
> Wy mi je zapewnicie!

> Antenka ( 29.09.08r.)

Prorocza i urocza jestes ;)

Prawda, że pięknie napisałam o Jolci? :D Mnie się podoba! :o)) Teraz
muszę narysować jej karykaturę. Ech  jak ciężko być wszechstronną
Antenką :DDD

Antenka

Data: 2011-11-16 16:59:53
Autor: Leprechaun
Ja naprawdę ma talent! :D

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ec3dc39$0$8448$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Gustujesz w transach? Ciekawe, ciekawe. Na starość chciałbyś spróbować tego o czym marzyłeś od zawsze?

BomBel

Data: 2011-11-16 21:33:45
Autor: Przemysław W
Ja naprawdę ma talent! :D

Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał....

Trans, ty naprawdę ma talent, he, he, he!

Przemek

--

Prokurator Wełna podkreśla, że wydając tego rodzaju polecenia "Święczkowski, Ziobro i
Kaczmarek mówili wprost, że takie są oczekiwania pana Jarosława

Data: 2011-11-17 09:59:23
Autor: jadrys
Ja naprawdę ma talent! :D
[...]

Lnem teĹź nie pogardzi,
[...]

Co mĂłwisz, polska Jackie?
Niemodne juĹź w kraju berety?
[...]

Jetem stylu krĂłlowa,
Dla kasy na wszystko gotowa,
Kocham dostatnie Ĺźycie,
[...]

Niezłe:-) .
No niestety te czasy gdy były tu klimaty do publikowania wierszy odeszły i chyba nie wrócą nigdy :-(

Pozdrawiam:-)

Data: 2011-11-17 10:00:32
Autor: hrabia Bobrowski
Ja naprawdę ma talent! :D

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ja2iao$lej$2node2.news.atman.pl...
[...]

Z rymami częstochowskimi przenieście się na pl.cośtam.poezja

BBR

Data: 2011-11-17 13:22:33
Autor: Antenka
Ja naprawdę ma talent! :D
On 17 Lis, 10:00, "hrabia Bobrowski" <hra...@zascianek.eu> wrote:

Z rymami częstochowskimi przenieście się na pl.cośtam.poezja<

Ech ta zawiść...Wątroba wam gnije towarzyszu hrabio von dupenstein...:-
o))

Antenka

Data: 2011-11-18 05:34:42
Autor: stevep
Ja naprawdę ma talent! :D
Dnia 17-11-2011 o 22:22:33 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

[...]

Chcesz, żeby ci odpowiedział słowami hrabiego do Nikodema Dyzmy?

--
stevep

Data: 2011-11-17 14:48:15
Autor: stevep

[...]