"Ja nic nie musz.yj w Polsce".

Data: 2010-02-09 18:52:44
Autor: neelix
"Ja nic nie musz.yj w Polsce".
Skrzyowanie abiszyska / ojewska, kierunek rondo Polonez. Przed skrzyowaniem 2 pasy ruchu w jednym kierunku, ju na skrzyowaniu po skosie koczy si lewy. Wikszo ustawia si na lewym. Prawym czasem kto skrca(w prawo). Staj zgodnie z przepisami na prawym, ktry jak rzuci okiem leci prosto. Zapala si zielone. Rusza sznur na lewym i ja na prawym. Puszczam tego na lewym, ktry by ju przede mn. Obserwuj tego na lewym za mn, a on pcha si na si i przejeda. Na wszelki wypadek go strbiem, ale dorwaem przed rondem. Ja do niego, e wymusi pierwszestwo i e powinien trzyma si prawej, a on do mnie, e yje w Polsce i nic nie musi. Kierujcy to miejscowy(WH). Ciekawy jestem ilu jeszcze uwaa, e nic nie musi. Na drugim kocu ojewskiej jest tak samo. Na rondzie wystpuje systematyczne przejedanie na czerwonym za sygnalizator i podjedanie do przerywanej, ktra wyznacza pasy na poprzecznej. Dla takich kierowcw PO szykuje wyszy limit punktw(48). Kto ich dopuci do wadzy?
neelix

Data: 2010-02-09 19:35:51
Autor: Bydl
"Ja nic nie musz.yj w Polsce" .
neelix wrote:
> Skrzyowanie abiszyska / ojewska, kierunek rondo Polonez. Przed
> skrzyowaniem 2 pasy ruchu w jednym kierunku,

Czyli na wprost?

> Staj zgodnie z przepisami na prawym, ktry jak
> rzuci okiem leci prosto. Zapala si zielone. Rusza sznur na lewym i ja
> na prawym. Puszczam tego na lewym,

???
On na lewym, ty na prawym - w czym problem?

> ktry by ju przede mn. Obserwuj
> tego na lewym za mn, a on pcha si na si i przejeda.

ditto

>  Na wszelki
> wypadek go strbiem,

Ostrzegae go przed niebezpieczestwem, czy sygnalizowale chama za kierownic?

> Dla takich kierowcw PO szykuje wyszy limit punktw(48).
> Kto ich dopuci do wadzy?

Wyborcy.

--
Bydl

Data: 2010-02-09 21:25:14
Autor: to
"Ja nic nie musz.yj w Polsce".
Bydlę wrote:

Skrzyżowanie Łabiszyńska / Łojewska, kierunek rondo Polonez. Przed
skrzyżowaniem 2 pasy ruchu w jednym kierunku,

Czyli na wprost?

Staję zgodnie z przepisami na prawym, który jak rzucić okiem leci
prosto. Zapala się zielone. Rusza sznur na lewym i ja na prawym.
Puszczam tego na lewym,

???
On na lewym, ty na prawym - w czym problem?

Bydlę, co Wy tam palicie?

--
cokolwiek

Data: 2010-02-10 18:08:31
Autor: neelix
"Ja nic nie muszę.Żyję w Pol sce".

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4b71d2ba$1news.home.net.pl...
Bydlę wrote:

[...]

Pewnie Radomskie, ale Franz ma Camele.
neelix

Data: 2010-02-15 17:54:11
Autor: Bydlę

Bydlę wrote:

[...]

Teraz tylko...

Teraz już nie palę.
Ale dalej nie rozumiem o co chodzi:

ruszają ci na prawym, ruszają ci na lewym - po co mają się wpuszczać?
Niech każdy jedzie swoim pasem.

--
Bydlę

Data: 2010-02-17 15:47:35
Autor: neelix

Bydlę wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Następuje zwężęnie z lewej do jednego pasa, a lewusy nie zwracają uwagi na jadących prawym. Pod koniec skrzyżowania jest już jeden pas.
neelix

Data: 2010-02-09 21:26:58
Autor: to
"Ja nic nie musz.yj w Polsce".
neelix wrote:

Skrzyżowanie Łabiszyńska / Łojewska, kierunek rondo Polonez. Przed
skrzyżowaniem 2 pasy ruchu w jednym kierunku, już na skrzyżowaniu po
skosie kończy się lewy. Większość ustawia się na lewym. Prawym czasem
ktoś skręca(w prawo). Staję zgodnie z przepisami na prawym, który jak
rzucić okiem leci prosto. Zapala się zielone. Rusza sznur na lewym i ja
na prawym. Puszczam tego na lewym, który był już przede mną. Obserwuję
tego na lewym za mną, a on pcha się na siłę i przejeżdża.

Czyli typowy głupek nie ogarniający auta. Ja takich nie wpuszczam. ;-)

Dla takich kierowców PO szykuje wyższy limit punktów(48).
Kto ich dopuścił do władzy?

Co Ty bredzisz, taki i teraz nie dostanie punktów, bo miśki mają to gdzieś. Oni siedzą w krzakach na najgłupszym w okolicy ograniczeniu i tego typu działanie ich całkowicie satysfakcjonuje.

--
cokolwiek

Data: 2010-02-09 22:40:56
Autor: 'Tom N'
"Ja nic nie musz.yj w Polsce".
to w <news:4b71d322$1news.home.net.pl>:

neelix wrote:
[...]

Czyli typowy gupek nie ogarniajcy auta. Ja takich nie wpuszczam. ;-)

Oj, przyjechaa cipa do miasta i miaa problem.

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-02-09 21:46:02
Autor: to
"Ja nic nie musz.yj w Polsce".
'Tom N' wrote:

Czyli typowy głupek nie ogarniający auta. Ja takich nie wpuszczam. ;-)

Oj, przyjechała cipa do miasta i miała problem.

Czasami niestety tak bywa, ale często sa to zwykłe głupki. W ogóle ciekawi mnie co powoduje, że duża część przyjezdnych jest jakby przyspawana do lewego pasa. Prawy ich stresuje, czy jak?

--
cokolwiek

Data: 2010-02-09 22:56:52
Autor: elmer radi radisson
On 2010-02-09 22:46, to wrote:

Czasami niestety tak bywa, ale często sa to zwykłe głupki. W ogóle
ciekawi mnie co powoduje, że duża część przyjezdnych jest jakby
przyspawana do lewego pasa. Prawy ich stresuje, czy jak?

Spodziewaja sie na prawym pedzonej przez pastuszka trzody.

--

memento lorem ipsum

Data: 2010-02-09 23:03:01
Autor: 'Tom N'
"Ja nic nie musz.yj w Polsce".
to w <news:4b71d79a$1news.home.net.pl>:

'Tom N' wrote:

Czyli typowy gupek nie ogarniajcy auta. Ja takich nie wpuszczam. ;-)
Oj, przyjechaa cipa do miasta i miaa problem.

Czasami niestety tak bywa, ale czsto sa to zwyke gupki. W ogle ciekawi mnie co powoduje, e dua cz przyjezdnych jest jakby przyspawana do lewego pasa. Prawy ich stresuje, czy jak?

Szczerze? To z powodu takich jak autor wtku, ktrzy DC nawiedzili po latach ogldania
go wycznie przez internet, to prawym si ostatnio kiepsko jedzi -- jeste
drugi na skrzyowaniu, po lewej dwa albo wicej, a taka cipa przed tob si
boi i wpuszcza wszystko co si rusza.
Chyba lepiej, eby si tego lewego pasa trzymali...

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-02-10 18:21:15
Autor: neelix
"Ja nic nie musz.yj w Polsce".

Uytkownik "'Tom N'" <news@int.dyndns.org.invalid> napisa w wiadomoci news:100209.230301.pms.1826int.dyndns.org.invalid...

'Tom N' wrote:

[...]

Szczerze, ale od rzeczy. Jak zwykle mylisz si co do autora wtku. :-( Poziom debila w DC systematycznie ronie.

neelix

Data: 2010-02-10 20:44:07
Autor: masti
"Ja nic nie musz.yj w Polsce".
Dnia pięknego Wed, 10 Feb 2010 18:21:15 +0100, osobnik zwany neelix
wystukał:

'Tom N' wrote:

Czyli typowy głupek nie ogarniający auta. Ja takich nie wpuszczam.
;-)
[...]
To z powodu takich jak autor wątku, którzy DC nawiedzili po latach
oglądania
go wyłącznie przez internet, to prawym się ostatnio kiepsko jeździ --
jesteś
drugi na skrzyżowaniu, po lewej dwa albo więcej, a taka cipa przed tobą
się
boi i wpuszcza wszystko co się rusza. Chyba lepiej, żeby się tego
lewego pasa trzymali...

Szczerze, ale od rzeczy. Jak zwykle mylisz się co do autora wątku. :-(
Poziom debila w DC systematycznie rośnie.

mówisz o sobie?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-02-11 16:53:28
Autor: neelix

'Tom N' wrote:

[...]

A nie o Tobie?
neelix

Data: 2010-02-11 20:07:13
Autor: masti
"Ja nic nie musz.yj w Polsce".
Dnia pięknego Thu, 11 Feb 2010 16:53:28 +0100, osobnik zwany neelix
wystukał:

[...]

wiadomości news:100209.230301.pms.1826int.dyndns.org.invalid...

'Tom N' wrote:

[...]

to już nawet nie wiesz o kim? Może zapal światła to Cię oświeci.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-02-12 19:15:03
Autor: neelix

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:6f0e6cf2fbd9256b75b162ccb1d0e668f650.pl.eu.org...

[...]

Dowartościowałeś się? Bardzo prymitywny sposób.
neelix

Data: 2010-02-12 23:16:42
Autor: masti
"Ja nic nie musz.yj w Polsce".
Dnia pięknego Fri, 12 Feb 2010 19:15:03 +0100, osobnik zwany neelix
wystukał:

[...]

nie muszę, ja po prostu mam z Ciebie ubaw :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-02-13 13:23:23
Autor: neelix

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:26bdcc6979e4c3f0b14efe3045183983f650.pl.eu.org...
[...]

To skutek tego, że masz zawężone horyzonty.
neelix

Data: 2010-02-10 18:19:00
Autor: neelix

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4b71d79a$1news.home.net.pl...
'Tom N' wrote:

[...]

Takie miejsca są wyjątkowo wypadkogenne. Przeraża mnie ta bezmyślność drogowców, bo jest na to rada. Wystarczy puszka farby. Wymalować prawy  jako do skrętu a lewy na wprost i po problemie. Podobnie jest z rondami wielopasowymi. Jedziesz lewym to gówno widać, a jak prawym to z lewego czmyha przed maską a po hamowaniu z tyłu drugi wali w dupę. Jak nie kijem to pałą.

neelix

Data: 2010-02-10 18:10:51
Autor: neelix

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4b71d322$1news.home.net.pl...
neelix wrote:

[...]

Mam się kopać z typowym koniem? Jak spojrzałem na niego to tekst pasował do tego twarzowca. Auta szkoda, bo jeszcze prawie nowe, a jego jakieś leciwe.

[...]

No i nie dostał, bo policji nigdy nie ma.
neelix

Data: 2010-02-11 09:16:52
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
"Ja nic nie musz.yj w Polsce".
Witam serdecznie.

...a on do mnie, e yje w Polsce i nic nie musi.
Trafi kiedy na kogo w wysuonej subwce i bdzie musia... szuka blacharza.
Nie przejmuj si wic, bo nie warto.
Pozdrawiam.

Sebastian
http://www.speedyelise.fora.pl/

Data: 2010-02-11 16:58:36
Autor: neelix
"Ja nic nie musz.yj w Polsce".

Uytkownik <newsartmediaWYTNIJTO@op.pl> napisa w wiadomoci news:095f.00000299.4b73bcf4newsgate.onet.pl...
Witam serdecznie.
...a on do mnie, e yje w Polsce i nic nie musi.
Trafi kiedy na kogo w wysuonej subwce i bdzie musia... szuka blacharza.
Nie przejmuj si wic, bo nie warto.
Pozdrawiam.

Przejmuj si, bo czsto musz to przerabia. Jak stan na lewym to krc bat na siebie. Puszczajc z prawej mog dosta w dup. Jak na prawym i nie przewidz do koca idioty to jest ryzyko zrypania lewego boku na caej dugoci. Wielu nie ma wyobrani i szaruje do koca.
neelix

"Ja nic nie musz.yj w Polsce".