"Ja nic nie musz.yj w Polsce" .

Data: 2010-02-09 19:35:51
Autor: Bydl
"Ja nic nie musz.yj w Polsce" .
neelix wrote:
> Skrzyowanie abiszyska / ojewska, kierunek rondo Polonez. Przed
> skrzyowaniem 2 pasy ruchu w jednym kierunku,

Czyli na wprost?

> Staj zgodnie z przepisami na prawym, ktry jak
> rzuci okiem leci prosto. Zapala si zielone. Rusza sznur na lewym i ja
> na prawym. Puszczam tego na lewym,

???
On na lewym, ty na prawym - w czym problem?

> ktry by ju przede mn. Obserwuj
> tego na lewym za mn, a on pcha si na si i przejeda.

ditto

>  Na wszelki
> wypadek go strbiem,

Ostrzegae go przed niebezpieczestwem, czy sygnalizowale chama za kierownic?

> Dla takich kierowcw PO szykuje wyszy limit punktw(48).
> Kto ich dopuci do wadzy?

Wyborcy.

--
Bydl

Data: 2010-02-09 21:25:14
Autor: to
"Ja nic nie musz.yj w Polsce".
Bydlę wrote:

Skrzyżowanie Łabiszyńska / Łojewska, kierunek rondo Polonez. Przed
skrzyżowaniem 2 pasy ruchu w jednym kierunku,

Czyli na wprost?

Staję zgodnie z przepisami na prawym, który jak rzucić okiem leci
prosto. Zapala się zielone. Rusza sznur na lewym i ja na prawym.
Puszczam tego na lewym,

???
On na lewym, ty na prawym - w czym problem?

Bydlę, co Wy tam palicie?

--
cokolwiek

Data: 2010-02-10 18:08:31
Autor: neelix
"Ja nic nie muszę.Żyję w Pol sce".

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4b71d2ba$1news.home.net.pl...
Bydlę wrote:

[...]

Pewnie Radomskie, ale Franz ma Camele.
neelix

Data: 2010-02-15 17:54:11
Autor: Bydlę

Bydlę wrote:

[...]

Teraz tylko...

Teraz już nie palę.
Ale dalej nie rozumiem o co chodzi:

ruszają ci na prawym, ruszają ci na lewym - po co mają się wpuszczać?
Niech każdy jedzie swoim pasem.

--
Bydlę

Data: 2010-02-17 15:47:35
Autor: neelix

Bydlę wrote:
[...]

Następuje zwężęnie z lewej do jednego pasa, a lewusy nie zwracają uwagi na jadących prawym. Pod koniec skrzyżowania jest już jeden pas.
neelix

"Ja nic nie musz.yj w Polsce" .