"Ja nic nie muszę.Żyję w Polsce".

Data: 2010-02-11 09:16:52
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
"Ja nic nie muszę.Żyję w Polsce".
Witam serdecznie.

...a on do mnie, że żyje w Polsce i nic nie musi.
Trafi kiedyś na kogoś w wysłużonej służbówce i będzie musiał... szukać blacharza.
Nie przejmuj się więc, bo nie warto.
Pozdrawiam.

Sebastian
http://www.speedyelise.fora.pl/

Data: 2010-02-11 16:58:36
Autor: neelix

Użytkownik <newsartmediaWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:095f.00000299.4b73bcf4newsgate.onet.pl...
[...]

Przejmuję się, bo często muszę to przerabiać. Jak stanę na lewym to kręcę bat na siebie. Puszczając z prawej mogę dostać w dupę. Jak na prawym i nie przewidzę do końca idioty to jest ryzyko zrypania lewego boku na całej długości. Wielu nie ma wyobraźni i szarżuje do końca.
neelix

"Ja nic nie muszę.Żyję w Polsce".