Ja nie rozumiem tej "woli boskiej".

Data: 2010-08-12 11:45:36
Autor: WW
Ja nie rozumiem tej "woli boskiej".
Witam

Oglądałem odsłonięcie i znów padły słowa o "woli boskiej".
Ja tu czegoĹ› nie rozumiem.
Skoro nic się nie dzieje, czego by ten bóg nie zechciał, to widocznie chciał zabić L. Kaczyńskiego z żona i pozostałych 96 ludzi.

Dlaczego chciał ich zabić - nie wiem.

Czy aby obecnie wyraĹĽany ĹĽal nie jest przeciwstawieniem siÄ™ woli tego boga ?.
No bo jak to, on zechciał i ich zabił a teraz maluczcy płaczą z tego powodu ?.

Pozdrawiam
  WW
"Członkowie wspólnoty religijnej muszą tolerować i akceptować negowanie ich przekonań religijnych a nawet propagowanie zasad wrogich ich wierze"

Data: 2010-08-12 15:48:46
Autor: bolek
Ja nie rozumiem tej "woli boskiej".

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c63c2c9$0$20989$65785112news.neostrada.pl...
Witam

Ogl±dałem odsłonięcie i znów padły słowa o "woli boskiej".
Ja tu czego¶ nie rozumiem.
Skoro nic się nie dzieje, czego by ten bóg nie zechciał, to widocznie chciał zabić L. Kaczyńskiego z żona i pozostałych 96 ludzi.

Dlaczego chciał ich zabić - nie wiem.

Czy aby obecnie wyrażany żal nie jest przeciwstawieniem się woli tego boga ?.
No bo jak to, on zechciał i ich zabił a teraz maluczcy płacz± z tego powodu ?.

Lepiej tego gło¶no nie mów w obecno¶ci tych moherów,
bo możesz nie uj¶ć z życiem. Sk±d się bierze ta ciemna masa ?
Kto ich tam spędza, Rydzyk ?
A może przeczekać aż sami wymr±. Przecież to już nie długo.

bolek

Ja nie rozumiem tej "woli boskiej".