Ja pie...

Data: 2012-10-17 08:38:27
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Ja pie...
W dniu 2012-10-16 21:09, Pablo pisze:
Jak po czymś takim takim nie polecą głowy, to chyba pora, by lub wziął
sprawy w swoje ręce :)

Kto?
Przedstawiciele naszych, anglików i FIFA?
To oni uzgodnili w poniedziałek, że mecz się odbędzie przy otwartym dachu.
Jak już, to "ściąć" tych, co nie wprowadzili procedury co robić w przypadku jak zacznie padać i prognozy przewidują, że tak szybko nie przestanie.
Jak dla mnie, to wystarczyło, żeby ktoś się prognozą zainteresował i zaczął informować zainteresowane strony czym otwarty dach może grozić.

--
Heniek
www.kihltd.eu

Ja pie...