Ja pie...

Data: 2013-05-31 09:05:35
Autor: AJK
Ja pie...
29-05-2013, 2:06 PM, Pablo napisał:

Jeśli potwierdzą się te wieści, to można z czystym sumieniem napisać,
że Cupiał ostatecznie ocip...ał.

Jeśli Cupiał sypnie kasą - to nie ma znaczenia, czy Smuda, czy kto inny.
Jeśli nie sypnie - to też nie ma znaczenia. Jedyny plus - piłkarze mogą
się zastanowić trzy razy zanim odpuszczą trening czy mecz, bo osobisty
kumpel Big Bossa, to nie jakiś ogórek do traktowania per noga i
wykopania po dwóch tygodniach.

Po wypowiedziach Bednarza i wieści o Smudzie żadnych nadziei nie mam,
przyglądać się będę z niezdrową ciekawością (wybrażacie sobie wzajemne
zagryzanie się Franza i Bednarza? :-)), a liczba tytułów zdobyta przez
Wisłę w ostatnich parunastu latach daje mi bezpieczny luzik (bo zanim
ktoś to powtórzy, pewnie doczekam się prawnuków, Usenet wyłączą, a
laptopy będzie się spotykać tylko w muzeum) oraz komfort stwierdzenia:
"Cóż, w 16-zespołowej Ekstrakalsie drużyny z miejsc 8-12 też są
potrzebne" :-)

--
AJK

Ja pie...