Ja pierdolę, Duda do pilota "bohatera" już pojchał do szpital

Data: 2017-12-20 13:36:57
Autor: boukun
Ja pierdolę, Duda do pilota "bohatera" już pojchał do szpital
I kurwa ten mu przy łóżku nie powiedział, że paliwo się skończyło i poszedł
na grzyby?
Przypomina mi się ta sytuacja, co bul Komorowski odznaczył pilota, który nie
wiedział jak wysunąć podwozie i lądował z pasażerami na brzuchu... Boże,
dlaczego ja się akurat urodziłem Polakiem?

boukun

Ja pierdolę, Duda do pilota "bohatera" już pojchał do szpital