Ja pierdolę i gdzie jest ta przyjaźń polsko-żydowska?

Data: 2013-02-13 10:56:46
Autor: No pasaran
Ja pierdolę i gdzie jest ta przyjaźń polsko-żydowska?
Data: 2013-02-13 11:30:44
Autor: No pasaran
Ja pierdolę i gdzie jest ta przyjaźń polsko-żydowska?

"No pasaran" <No_pasaran@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:kffo0u$rhv$1speranza.aioe.org...
http://www.sportowefakty.pl/tenis/339149/siostry-radwanskie-obrazane-podczas-meczu

Gdzie są polskie media?

Czy min Zdradek tak przeczulony na swoim punkcie zareaguje na obelżywe zachowanie kibiców izraelskich w stosunku do tenisistek reprezentujących Polskę , śmiem wątpić.

Poprawność polityczna jest relatywizowana. Spróbujcie nazwać pederastę pedałem , czarnoskórego Murzynem , premiera matołem itd. Oprócz  larum i wrzasku pod niebiosa , które podniesie lewacka prasa , może takiego delikwenta dosięgnąć wymiar sprawiedliwości , który wymierzy co najmniej dotkliwą karę pieniężną. Od dwóch dni huczy w internecie , po tenisowym meczu Polska - Izrael w Eliacie. Tam to siostry Radwańskie, które reprezentowały  państwo polskie były lżone przez  no właśnie kogo? bydło , kiboli, rasistów , bo nie kibiców , którzy akurat w tym sporcie wykazują się dużą kulturą.  Co na to tropiciele poprawności politycznej zwłaszcza z Czerskiej oraz inni przedstawiciele prasy  mętnego nurtu  , ano pokuliły ogon i skomentowały : "Radwańskie strzeliły focha" , żadnego komentarza dotyczącego zachowania się kibiców, przecież nie można  krytykować Żydów  bo to antysemityzm.  Wyczyny głupka z Biłgoraju , starszego pana udającego małolata o imieniu Kuba, obrażającego kobiety , czy innych wesołków naśmiewających się z koloru skóry  uchodzą , przecież to swoi a im można więcej.

http://mipan.nowyekran.pl/post/87789,katolickie-s-i-tak-krzyczaly-zydowskie-parchy

Data: 2013-02-13 13:04:49
Autor: Wielki Elektryk
Ja pierdolę i gdzie jest ta przyjaźń polsko-żydowska?
Bo z zydami zwlaszcza tym scierwem z nowego pokolenia ktore w wiekszosci pochodzi z glebokiej afryki i o kulturze europejskiej wie tyle co koza na pstwisku trzeba krotka za morde i za płot.

Data: 2013-02-13 13:12:12
Autor: No pasaran
"Wielki Elektryk" <mt@bolek.kapus> schrieb im Newsbeitrag news:kffvgl$iki$1speranza.aioe.org...
Bo z zydami zwlaszcza tym scierwem z nowego pokolenia ktore w wiekszosci pochodzi z glebokiej afryki i o kulturze europejskiej wie tyle co koza na pstwisku trzeba krotka za morde i za płot.

A co z tymi, co rządzą Polską i Polakami? Kto tu kogo trzyma krótko za mordę?

Ja pierdolę i gdzie jest ta przyjaźń polsko-żydowska?