Ja pierdole-kto,co to jest to Tzva Adonai

Data: 2009-07-06 21:15:38
Autor: pitek
Ja pierdole-kto,co to jest to Tzva Adonai
Wygląda mi na jakiegoś walniętego świra.

Data: 2009-07-06 13:48:29
Autor: Marek
On 6 Lip, 22:15, "pitek" <anty*...@onet.eu> wrote:
Wygląda mi na jakiegoś walniętego świra.

To jest nasza grupowa maskotka...

Jego prowokacje wyzwalaja w nas energie.

On reprezentuje skrajne poglady Zydow, pedalow, pedofilow,
antypolakow.
Bez niego nie poznalibysmy ukrywanych pokladow zla w ludziach
zamknietych w sobie.
Czasem jest mi go zal, bo wczesniej, czy pozniej ktos mu spusci niezly
w.....ol.

Data: 2009-07-06 22:57:42
Autor: Piotr
Dnia Mon, 6 Jul 2009 13:48:29 -0700 (PDT), Marek napisał(a):

[...]

Dobre.
A w...ol, to on sobie sam spuszcza, co wieczór, przed "tube8".
Piotr

Data: 2009-07-07 03:14:15
Autor: ypsilanti

"Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> schrieb im Newsbeitrag news:1798df08-6493-4ef1-9166-edc379cf8ed237g2000yqp.googlegroups.com...
[...]

nie bedac przytem zydem nawet w 1/.. on jest maly zasmarkany

byly neonazi-mitläufer odrzucony przez tamtych z powodu zbyt slabej

mimo deklarowanego pochodzenia niemieckiego znajomosci jezyka.

zydom jest on potrzebny tak jak polskiemu chlopu na drodze znaleziony

zardzewialy gwozdz.

rem

Data: 2009-07-06 14:12:02
Autor: Antenka
Ja pierdole-kto,co to jest to Tzva Adonai
Tzvelek to nieuleczalny przypadek :((

Antenka

Data: 2009-07-06 23:23:41
Autor: Polok_prawdziwy
Antenka wrote:

Tzvelek to nieuleczalny przypadek :((

Antenka

AMTENKA...!!!

- witom ciem piknie...!!!

A jako z twojim libido tego piknego lata - nadal swoje pikne cycory ino
twojemu chopowi prezentujes...?

Bo jakbyś poglondy zmieniła i troseckem łodmiany tego roku mieć chciała, to
nimom nic pseciwko - popodziwiom troseckem te cycory...

Data: 2009-07-06 22:23:47
Autor: jadrys
pitek pisze:
Wygląda mi na jakiegoś walniętego świra.

Ty też nie wyglądasz na mędrca.

Data: 2009-07-06 23:10:14
Autor: awe
Ja pierdole-kto,co to jest to Tzva Adonai
pedal lewak i zyt, do tego potencjalny pederasta i dewiant podniecajacy sie wsadzadzaniem palca w pupe. Brzmi dziwnie, ale cala prawda
awe

Data: 2009-07-06 23:10:32
Autor: Polok_prawdziwy
pitek wrote:

Wygląda mi na jakiegoś walniętego świra.

Faktycnie, pise siem "Tzva Adonai", ale siem cyto KURWAALDONA...!!!

- ymteligencjem mo, ino za komputrem zaduzo psesiaduje i dogowy pomaluśku
dostowo - świata zecywistego łod wirtułalnego łodruznić niepotrafi...

Data: 2009-07-06 14:18:10
Autor: Antenka
Ja pierdole-kto,co to jest to Tzva Adonai
:DDDDDDDDDDDDD

Data: 2009-07-07 00:34:09
Autor: sofu

Użytkownik "pitek" <anty****@onet.eu> napisał w wiadomości
Wygląda mi na jakiegoś walniętego świra.

-- -- -- -- -

Ludzie jedzą i pija różne czasami bardzo niezdrowe rzeczy (chemie wszelaką,
wynalazki piją), a potem o ile nie zdechną mocno po tym srają.  Od czasu do
czasu z takiego szczególnie paskudnego srania tworzy się klocek na krztałt
Tzv-ela. Jak żydowki Golem tylko nie z gliny, a z parszywego gówna ulepiony.
Chodzi to potem po świecie i defekuje, nie mogąc ustalić czym i kim naprawde
jest?!
Ot i cała historia Tzva Adonai. Zastanawiać się tu nad nim nie ma potrzeby.

sofu

Data: 2009-07-07 08:45:18
Autor: zbig
Ja pierdole-kto,co to jest to Tzva Adonai

Użytkownik "pitek" <anty****@onet.eu> napisał w wiadomości
Wygląda mi na jakiegoś walniętego świra.

To uosobienie podręcznikowej definicji trolla.
Swoją drogą mam niezły ubaw, obserwując, jak niektórzy sie podniecają
polemikami z kims takim.
On zreszta  chyba też ma ubaw , dlatego to robi i to bardzo skutecznie.

Data: 2009-07-08 01:07:35
Autor: Antenka
Ja pierdole-kto,co to jest to Tzva Adonai
Niedawno chwalił się, że bierze urlop, czyli wszyscy odetchną od tego
trollowania. Pewnie rabe pozwolił na wyjazd...:)

Antenka

Data: 2009-07-08 11:23:52
Autor: jadrys
Antenka pisze:
Niedawno chwalił się, że bierze urlop, czyli wszyscy odetchną od tego
trollowania. Pewnie rabe pozwolił na wyjazd...:)

Antenka

Czy napewno wszyscy?  Mimo jego niewątpliwego trollowania to jednak wiele ciekawego wnosi na grupę..

Data: 2009-07-08 12:16:21
Autor: raff
[...]

taki specyficzny smrodek...

R.

Data: 2009-07-08 06:35:44
Autor: Antenka
Ja pierdole-kto,co to jest to Tzva Adonai
Jędruś to lubi, no ten smrodek :)). Koniec końców pochodzi z
przemysłowej, robotniczej smrodliwej  dzielnicy -  poznańskiej
Wildy! :)))

Antenka

Data: 2009-07-08 20:19:04
Autor: jadrys
Antenka pisze:
Jędruś to lubi, no ten smrodek :)). Koniec końców pochodzi z
przemysłowej, robotniczej smrodliwej  dzielnicy -  poznańskiej
Wildy! :)))

Antenka

Lubię zapach szlifowanego metalu z rana.. Zaraz mi się przypomina dzieciństwo (HCP miałem zaraz za oknem)..

Data: 2009-07-08 12:26:56
Autor: Antenka
Ja pierdole-kto,co to jest to Tzva Adonai
Prawdziwy z Ciebie "Cegielszczok", Jędruś! :)

Antenka

Data: 2009-07-09 07:52:10
Autor: jadrys
Antenka pisze:
Prawdziwy z Ciebie "Cegielszczok", Jędruś! :)

Antenka

My na Wildzie wszyscy jesteśmy "Cegielszczokami"..

Data: 2009-07-08 23:59:59
Autor: Antenka
Ja pierdole-kto,co to jest to Tzva Adonai
Jędruś, słuchaj ja nie mam nic  przeciwko "Cegielszczokom", bo to
równa wiara jest
:-).

Antenka

Data: 2009-07-09 14:17:14
Autor: jadrys
Antenka pisze:
Jędruś, słuchaj ja nie mam nic  przeciwko "Cegielszczokom", bo to
równa wiara jest
:-).

Antenka

No pewnie!! Jakby na to nie patrzeć -  elita Poznania..

Data: 2009-07-09 13:22:59
Autor: Antenka
Ja pierdole-kto,co to jest to Tzva Adonai
No teraz to już przegiąłeś, Jędruś. Chyba elyta :)).

Antenka

Data: 2009-07-10 14:04:25
Autor: jadrys
Antenka pisze:
No teraz to już przegiąłeś, Jędruś. Chyba elyta :)).

Antenka

o żadnym przegięciu nie ma mowy - wszyscy to wiedzą, tylko niektórzy nie chcą publicznie tego przyznać..

Data: 2009-07-08 22:41:12
Autor: Polok_prawdziwy
jadrys wrote:

Antenka pisze:
[...]

I napewno sem psypominos zadowolonych i uśmiechnientych chopuw, doroboty
zdonzajoncych...

Nocuz....

- teroski, jeśli jus jakomsik robotem majom, to wgaloty zestrachu robiom,
coby jej pojutse niestraciły...

Noale...
- same tego chciały...!

Data: 2009-07-09 07:51:42
Autor: jadrys
Polok_prawdziwy pisze:
jadrys wrote:

Antenka pisze:

[...]

Masz rację  - z zakładu zatrudniającego ponad 20 tys. ludzi, zrobił się zakład w którym pracuje około 1000 duszyczek..  I pamiętam dobrze hasła tych ciemniaków "precz z komuną"..

Data: 2009-07-08 20:19:54
Autor: jadrys
raff pisze:
[...]

Nie sądzę.

Ja pierdole-kto,co to jest to Tzva Adonai