Ja pierdole-kto,co to jest to Tzva Adonai

Data: 2009-07-06 23:10:32
Autor: Polok_prawdziwy
Ja pierdole-kto,co to jest to Tzva Adonai
pitek wrote:

Wygląda mi na jakiegoś walniętego świra.

Faktycnie, pise siem "Tzva Adonai", ale siem cyto KURWAALDONA...!!!

- ymteligencjem mo, ino za komputrem zaduzo psesiaduje i dogowy pomaluśku
dostowo - świata zecywistego łod wirtułalnego łodruznić niepotrafi...

Data: 2009-07-06 14:18:10
Autor: Antenka
Ja pierdole-kto,co to jest to Tzva Adonai
:DDDDDDDDDDDDD

Ja pierdole-kto,co to jest to Tzva Adonai