Ja pierdole-kto,co to jest to Tzva Adonai

Data: 2009-07-07 00:34:09
Autor: sofu
Ja pierdole-kto,co to jest to Tzva Adonai

Użytkownik "pitek" <anty****@onet.eu> napisał w wiadomości
Wygląda mi na jakiegoś walniętego świra.

Ludzie jedzą i pija różne czasami bardzo niezdrowe rzeczy (chemie wszelaką,
wynalazki piją), a potem o ile nie zdechną mocno po tym srają.  Od czasu do
czasu z takiego szczególnie paskudnego srania tworzy się klocek na krztałt
Tzv-ela. Jak żydowki Golem tylko nie z gliny, a z parszywego gówna ulepiony.
Chodzi to potem po świecie i defekuje, nie mogąc ustalić czym i kim naprawde
jest?!
Ot i cała historia Tzva Adonai. Zastanawiać się tu nad nim nie ma potrzeby.

sofu

Ja pierdole-kto,co to jest to Tzva Adonai