Ja pierdolę, ten PiS to jest ostro por±bany

Data: 2017-06-01 15:37:18
Autor: boukun
Ja pierdolę, ten PiS to jest ostro por±bany
https://wiadomosci.wp.pl/kancelaria-prezydenta-przedstawila-prawnikow-ktorzy-maja-inne-zdanie-niz-sedziowie-sadu-najwyzszego-6128926306444929a

Ja pierdolę, PiS ma własny s±d najwyższy.... :)

boukun

Julia Wolfgag na czele waszej listy
30 min. temu

A my dojnej zmianie przedstawimy liste 133 prawnikow którzy stwierdzaj± złamanie Konstytucji i przekroczenie uprawnien przez ADRIANA....!!!!!!! i co obłudnicy?????????

Romulo
3 min. temu

Ta 13 tka już stanęła w kolejce po awanse i nominacje, na pewno im się opłaci...

Ja pierdolę, ten PiS to jest ostro por±bany