Ja pierdolę, znowu w Polsce...

Data: 2009-12-29 14:04:10
Autor: Woland
Ja pierdolę, znowu w Polsce...
Zamiast trzech dni z hakiem, byłem tylko dwa, ale i tak zdążyłem
naładować akumulatory....

Data: 2009-12-29 14:11:04
Autor: Marek
Ja pierdolę, znowu w Polsce...
On 29 Gru, 23:04, Woland <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:
Zamiast trzech dni z hakiem, byłem tylko dwa, ale i tak zdążyłem
naładować akumulatory....

Ile razy   ladowales ?

Data: 2009-12-29 23:36:27
Autor: pluton
Ja pierdolę, znowu w Polsce...

> Ile razy   ladowales ?

az do obtarcia...

Trzeba bylo w rekawiczkach ...

Nullification

Data: 2009-12-29 23:42:53
Autor: raff
Ja pierdolę, znowu w Polsce...
Ile razy   ladowales ?
az do obtarcia...

Trzeba bylo w rekawiczkach ...

No widzisz, Kupa, masz kolege, on ci pokaze. Tylko uwazaj na dwunastnice.

R.

Data: 2009-12-29 23:51:35
Autor: raff
Ja pierdolę, znowu w Polsce...
Sam Brown pisze:
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hhe0li$7sg$1news.onet.pl...
No widzisz, Kupa, masz kolege, on ci pokaze. Tylko uwazaj na dwunastnice. R.

Spierdalaj do chlewa rzydowski skurwysynu Rafale.
świnie Jerzy Urbany mówią w chlewie w wigilie Nowego Roku.
Wy kurwy rzydowskie raffy, mkarwany, Piotry, cytryny.
Jebane rzydy Giertycha z LPR-Rzyd-Hitler.
LPR - syf - Hitler
LPR - Rzyd - złodziej
LPR - Giertych pierdolec - chłoptaś Jaruzela.

PLONK przyglupie. I za kazdym razem kiedy wystawisz ryjek.

R.

Data: 2009-12-29 23:53:37
Autor: raff
Ja pierdolę, znowu w Polsce...
Sam Brown pisze:
[...]

Tu masz jogi, ja tam usluzny czlowiek jestem:

Cylka Anna Psychoterapia
Kraszewskiego 5C, 41-406 Mysłowice
32 222 89 84‎

R.

Data: 2009-12-30 09:42:58
Autor: Antenka
Ja pierdolę, znowu w Polsce...
On 29 Gru, 23:53, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
Sam Brown pisze:

> [...]

> LPR - Rzyd - złodziej
> LPR - Giertych pierdolec - chłoptaś Jaruzela.

Tu masz jogi, ja tam usluzny czlowiek jestem:

Raffik a skąd znasz jej adres? Jeśli dla tzvy wyszukiwałeś
specjalistki to rzeczywiście jesteś usłużny :D

Antenka

Data: 2009-12-30 19:47:32
Autor: raff
Ja pierdolę, znowu w Polsce...
[...]

Przeciez Jogi sam przyznaje ze jest z Myslowic. ja mu znajduje najblizszych lekarzy.

R.

Data: 2009-12-30 11:08:17
Autor: Antenka
Ja pierdolę, znowu w Polsce...

Przeciez Jogi sam przyznaje ze jest z Myslowic. ja mu znajduje
najblizszych lekarzy. <

Aha - sorry to dla misia Jogi było! :D

Antenka

Data: 2009-12-29 14:39:18
Autor: Marek
Ja pierdolę, znowu w Polsce...
On 29 Gru, 23:04, Woland <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:
Zamiast trzech dni z hakiem, byłem tylko dwa, ale i tak zdążyłem
naładować akumulatory....

Zydzi cie nie chca !

Data: 2009-12-29 23:06:34
Autor: u2
Ja pierdolę, znowu w Polsce...
W dniu 2009-12-29 23:04, Woland pisze:
Zamiast trzech dni z hakiem, byłem tylko dwa, ale i tak zdążyłem
naładować akumulatory....

Pierdol się, homo nie wiadomo.

Data: 2009-12-29 23:32:36
Autor: swstr
Ja pierdolę, znowu w Polsce...
Zamiast trzech dni z hakiem, byłem tylko dwa, ale i tak zdążyłem
naładować akumulatory....

a cos wiecej w temacie  , moze opisz jeszcze wrazenia z wizyty w kibelku

czlowieku kogo to obchodzi ?

Data: 2009-12-30 00:12:52
Autor: sofu
Ja pierdolę, znowu w Polsce...

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości
Zamiast trzech dni z hakiem, byłem tylko dwa, ale i tak zdążyłem
naładować akumulatory....

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Robiłeś za akumulator, a koszerni cie ładowali!?

sofu

Data: 2009-12-29 15:27:47
Autor: Antenka
Ja pierdolę, znowu w Polsce...
On 30 Gru, 00:12, "sofu" <manhunt...@o2.pl> wrote:
Użytkownik "Woland" <tzva.ado...@yahoo.com> napisał w wiadomościnews:bc645526-f8e8-48d9-8d9c-bc11d4ad2795k17g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

To się teraz nazywa sex turystyka.

Data: 2009-12-30 07:56:19
Autor: Antenka
Ja pierdolę, znowu w Polsce...
On 29 Gru, 23:04, Woland <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:
Zamiast trzech dni z hakiem, byłem tylko dwa, ale i tak zdążyłem
naładować akumulatory....

Film ci się urwał na trzy dni, bo za dużo wypiłeś i co myślałeś, że
wylądowałeś w Ajwajlandii?  Nie ściemniaj! hehe

Antenka

Data: 2009-12-30 08:38:00
Autor: Jadrys
Ja pierdolę, znowu w Polsce...
W dniu 2009-12-29 23:04, Woland pisze:
Zamiast trzech dni z hakiem, byłem tylko dwa, ale i tak zdążyłem
naładować akumulatory....

Witaj ponownie,Tzva.  Miło cię znów widzieć.

Data: 2009-12-30 07:22:32
Autor: Antenka
Ja pierdolę, znowu w Polsce...
On 30 Gru, 08:38, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2009-12-29 23:04, Woland pisze:

> Zamiast trzech dni z hakiem, byłem tylko dwa, ale i tak zdążyłem
> naładować akumulatory....

Witaj ponownie,Tzva.  Miło cię znów widzieć.

O! Jaka wymiana grzeczności! :D

Antenka

Data: 2009-12-30 16:29:57
Autor: Prawusek
Ja pierdolę, znowu w Polsce...
"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message
> [...]

> Zamiast trzech dni z hakiem, byłem tylko dwa, ale i tak zdążyłem
> naładować akumulatory....

Witaj ponownie,Tzva. Miło cię znów widzieć.

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

O! Jaka wymiana grzeczności! :D

Antenka

Historyczny sojusz - parchy hołubią czerwonych, a czerwoni jak szabesgoje im
służą.

Data: 2009-12-30 17:40:48
Autor: Jadrys
Ja pierdolę, znowu w Polsce...
W dniu 2009-12-30 16:22, Antenka pisze:
[...]

No, - raczej moje powitanie "zbłąkanej owieczki" na łonie psp :-D

Ja pierdolę, znowu w Polsce...