Ja pierdolę, znowu w Polsce...

Data: 2009-12-30 08:38:00
Autor: Jadrys
Ja pierdolę, znowu w Polsce...
W dniu 2009-12-29 23:04, Woland pisze:
Zamiast trzech dni z hakiem, byłem tylko dwa, ale i tak zdążyłem
naładować akumulatory....

Witaj ponownie,Tzva.  Miło cię znów widzieć.

Data: 2009-12-30 07:22:32
Autor: Antenka
Ja pierdolę, znowu w Polsce...
On 30 Gru, 08:38, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2009-12-29 23:04, Woland pisze:

> Zamiast trzech dni z hakiem, byłem tylko dwa, ale i tak zdążyłem
> naładować akumulatory....

Witaj ponownie,Tzva.  Miło cię znów widzieć.

O! Jaka wymiana grzeczności! :D

Antenka

Data: 2009-12-30 16:29:57
Autor: Prawusek
Ja pierdolę, znowu w Polsce...
"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message
> [...]

> Zamiast trzech dni z hakiem, byłem tylko dwa, ale i tak zdążyłem
> naładować akumulatory....

Witaj ponownie,Tzva. Miło cię znów widzieć.

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

O! Jaka wymiana grzeczności! :D

Antenka

Historyczny sojusz - parchy hołubią czerwonych, a czerwoni jak szabesgoje im
służą.

Data: 2009-12-30 17:40:48
Autor: Jadrys
Ja pierdolę, znowu w Polsce...
W dniu 2009-12-30 16:22, Antenka pisze:
[...]

No, - raczej moje powitanie "zbłąkanej owieczki" na łonie psp :-D

Ja pierdolę, znowu w Polsce...