Ja pierdykam!

Data: 2012-11-04 21:33:24
Autor: kasik
Ja pierdykam!
Nie mam siły czytać wątku niżej. Ani tym bardziej cokolwiek odpisywać.
Coraz gorzej ze mną. I co tu zrobić? Jak żyć?!

a propos,
mnie dobijąją przechodnie 99,9% młodzi gniewni w wieku 17-25 którzy manifestacyjnie
wchodzą na pasy niezależnie czy jestem od pasów 5 czy 20 metrów i niezleżnie czy jadę 20 czy 50 km/h.
Po prostu im się należy, a czasami nie zadają sobie nawet trudu spojrzenia bo przecież trza kaptur odchylić.
Raz delikatnie mignąłem długimi to jakieś bury dostałem, a zawodnik praktycznie wlazł mi pod maskę.
ja rozumiem pieszych, często nim jestem ale odrobina skromności i jakiegoś takiego obycia w otoczeniu
by się przydała.

Ja pierdykam!