Ja pierdziule, no to mamy prawdziwe wykopki

Data: 2012-10-25 13:39:21
Autor: Jusuf
Ja pierdziule, no to mamy prawdziwe wykopki

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,W-Swiatyni-Opatrznosci-Bozej-w-Warszawie-nie-byl-pochowany-Ryszard-Kaczorowski,wid,15038208,wiadomosc.html
Teraz reżim Tuska układa puzle z ofiar katastrofy smoleńskiej. Proponuję nie ekshumować póki co dwóch ciał pochowanych na Wawelu, może jak się poukłada resztę ofiar jak należy, to te dwie będą pasowały. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Ja pierdziule, no to mamy prawdziwe wykopki