Ja rozumieę , że można opierdalać PO ....

Data: 2011-05-25 14:52:59
Autor: MH
Ja rozumieę , że można opierdalać PO ....
...  ale za chuja nie łapię jak można popierać PiS..  Toż to kurwa , trza być
ułomem !!!

MH

Data: 2011-05-25 14:56:51
Autor: MH
 MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
...  ale za chuja nie łapię jak można popierać PiS..  Toż to kurwa , trza być
ułomem !!!

MH

=================

Czy wy to pisiki rozómiecie ?!  No hyba arz do buló !!

MH

Data: 2011-05-25 08:11:08
Autor: HaMMeR
On 25 Maj, 16:56, " MH" <logiz...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
 MH <logiz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa (a):

> ...  ale za chuja nie api jak mo na popiera PiS..  To to kurwa , trza by
> u omem !!!

> MH

================>
Czy wy to pisiki roz miecie ?!  No hyba arz do bul !!

MH

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

 POlszewiku, POhebie, POpaprancu i wymozdzony platfonsie!
Co za obciach byc za POrazajacymi POmylencami!!
Zal mi ciebie scierwo, choc na ten zal nie zaslugujesz...

Data: 2011-05-25 15:26:28
Autor: MH
HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):
> [...]

Co za obciach byc za POrazajacymi POmylencami!!
Zal mi ciebie scierwo, choc na ten zal nie zaslugujesz...

===============

Te , młotek nie przeginaj pały , bom kibolem jest..  I kurwa nawet na
grinpojcie cie ciulu dorwiemy..  MH

Data: 2011-05-25 17:31:49
Autor: u2
W dniu 2011-05-25 17:26,  MH pisze:
Te , młotek nie przeginaj pały , bom kibolem jest..  I kurwa nawet na
grinpojcie cie ciulu dorwiemy..

Predzej do pierdla trafisz kozojebie spod nowego targu :)

Data: 2011-05-25 15:41:29
Autor: MH
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-05-25 17:26,  MH pisze:
> Te , młotek nie przeginaj pały , bom kibolem jest..  I kurwa nawet na
> grinpojcie cie ciulu dorwiemy..  > Predzej do pierdla trafisz kozojebie spod nowego targu :)

=============

WOW !! Młotojeb (??) :)

MH

Data: 2011-05-25 17:45:54
Autor: u2
Ja rozumieę , że można opierdalać PO ....
W dniu 2011-05-25 17:41,  MH pisze:
WOW !! Młotojeb (??)

A, to o tobie bylo, ze pewien juhas-kozojeb spod nowego targu obcial
sobie fiutka :)

Data: 2011-05-25 15:57:45
Autor: MH
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-05-25 17:41,  MH pisze:
> WOW !! Młotojeb (??)

A, to o tobie bylo, ze pewien juhas-kozojeb spod nowego targu obcial
sobie fiutka :)

=================

Po pierwsze primo , juzek cim godoł jutu , zek niespod nowego targu jezem
Po drugie primo , łobcionć by siem go niedało!!  Tsa by było go urombać !!

MH

Data: 2011-05-25 18:24:21
Autor: u2
W dniu 2011-05-25 17:57,  MH pisze:
Po drugie primo , łobcionć by siem go niedało!!  Tsa by było go urombać !!

No właśnie, urąbałeś sobie fiutka kozojebny impotencie :)

Data: 2011-05-25 18:28:29
Autor: .
Dnia Wed, 25 May 2011 18:24:21 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2011-05-25 17:57,  MH pisze:
Po drugie primo , łobcionć by siem go niedało!!  Tsa by było go urombać !!

No właśnie, urąbałeś sobie fiutka kozojebny impotencie :)

Ależ kultura! Zapewne jesteś wielbicielem PiS! Tobą też się zajmiemy!

Dominik

Data: 2011-05-25 18:30:42
Autor: u2
W dniu 2011-05-25 18:28, . pisze:
No właśnie, urąbałeś sobie fiutka kozojebny impotencie :)
Ależ kultura! Zapewne jesteś wielbicielem PiS! Tobą też się zajmiemy!

O, mowa miłości kolejnego impotenta :)

Data: 2011-05-25 18:54:09
Autor: .
Dnia Wed, 25 May 2011 18:30:42 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2011-05-25 18:28, . pisze:
No właśnie, urąbałeś sobie fiutka kozojebny impotencie :)
Ależ kultura! Zapewne jesteś wielbicielem PiS! Tobą też się zajmiemy!

O, mowa miłości kolejnego impotenta :)

Synku, zapewne nie rozumiesz pojęcia impotent. Zapytaj Rydzyka.

Dominik

Data: 2011-05-25 22:05:29
Autor: u2
W dniu 2011-05-25 18:54, . pisze:
O, mowa miłości kolejnego impotenta :)
Synku, zapewne nie rozumiesz pojęcia impotent. Zapytaj Rydzyka.

O, elektorat PO - PSL rzuca mięskiem. Na więcej ciebie nie stać gnojku ? :)

Data: 2011-05-26 01:32:55
Autor: MH
 <dominikbardo@nonprofit.org> napisał(a):

Ależ kultura! Zapewne jesteś wielbicielem PiS! Tobą też się zajmiemy!

Dominik

=======================

Łostaw we w spokoju jutu. Nigroźny chop s niego jez...  Komzy ino wsuwo , to
siem mogom nim ekologi zajonć...

MH

Data: 2011-05-25 18:33:10
Autor: .
Dnia Wed, 25 May 2011 17:31:49 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2011-05-25 17:26,  MH pisze:
Te , młotek nie przeginaj pały , bom kibolem jest..  I kurwa nawet na
grinpojcie cie ciulu dorwiemy..

Predzej do pierdla trafisz kozojebie spod nowego targu :)

Nie wstyd ci używać takiego słownictwa?

Dominik

Data: 2011-05-25 17:16:06
Autor: u2
W dniu 2011-05-25 17:11, HaMMeR pisze:
 POlszewiku, POhebie, POpaprancu i wymozdzony platfonsie!
Co za obciach byc za POrazajacymi POmylencami!!
Zal mi ciebie scierwo, choc na ten zal nie zaslugujesz...

Nie ma co zalowac kozojeba spod nowego targu :)

Data: 2011-05-25 15:23:20
Autor: MH
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> Zal mi ciebie scierwo, choc na ten zal nie zaslugujesz...

Nie ma co zalowac kozojeba spod nowego targu :)

====================

Ty zaś o komzach ?!!  Ileś ich dzisiej spodkinola wsunoł ?? :))

MH

Data: 2011-05-25 17:26:42
Autor: u2
W dniu 2011-05-25 17:23,  MH pisze:
Ty zaś o komzach ?!!  Ileś ich dzisiej spodkinola wsunoł ??

Jakich komzach, kozojebie spod nowego targu ? :)

Data: 2011-05-25 18:16:25
Autor: raff

" MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:irj54b$7aa$1inews.gazeta.pl...
..  ale za chuja nie łapię jak można popierać PiS..  Toż to kurwa , trza być
ułomem !!!

MH

Piąta po poludniu, a ten juz najebany.

R.

Data: 2011-05-25 18:30:11
Autor: .
Dnia Wed, 25 May 2011 18:16:25 +0200, raff napisał(a):

[...]

Ależ kultura wypowiedzi! Tobą już zajeliśmy się!

Dominik

Data: 2011-05-25 18:49:56
Autor: u2
W dniu 2011-05-25 18:30, . pisze:
Piąta po poludniu, a ten juz najebany.

Ależ kultura wypowiedzi! Tobą już zajeliśmy się!

Nie strasz, gnojku, nie strasz. Bo się znowu w majty zesrasz :)

Data: 2011-05-25 18:53:01
Autor: .
Dnia Wed, 25 May 2011 18:49:56 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2011-05-25 18:30, . pisze:
Piąta po poludniu, a ten juz najebany.

Ależ kultura wypowiedzi! Tobą już zajeliśmy się!

Nie strasz, gnojku, nie strasz. Bo się znowu w majty zesrasz :)

Synku, gnojków to sobie szukaj w rodzinie. Zajmiemy się tobą w 1-wszej
kolejności.

Dominik

Data: 2011-05-25 18:55:14
Autor: raff

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4ddd3338$0$2448$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-05-25 18:30, . pisze:
Piąta po poludniu, a ten juz najebany.

Ależ kultura wypowiedzi! Tobą już zajeliśmy się!

Nie strasz, gnojku, nie strasz. Bo się znowu w majty zesrasz :)

Nie wyciagaj mi gowna z szamba.

Tak, tak, Bombel, my sie tez toba zajelismy. Twoje wypowiedzi nt. Kaczynskiego zindeksowane.

R.

Data: 2011-05-25 18:58:41
Autor: .

W dniu 2011-05-25 18:30, . pisze:
[...]

Nie bardzo rozumiem o czym mówisz ale obiecuję ci, że twoje wypowiedzi są
zapisywane od dawna. Pójdziesz chłopcze na dołek i to wkrótce. Zabierzemy
się za takich bandytów jak ty.

Dominik

Data: 2011-05-25 22:06:23
Autor: u2
W dniu 2011-05-25 18:55, raff pisze:
Nie strasz, gnojku, nie strasz. Bo się znowu w majty zesrasz :)
Nie wyciagaj mi gowna z szamba.

A to sorki :)

Data: 2011-05-26 02:56:14
Autor: cirrus
W dniu 2011-05-25 18:30, . pisze:
[...]

I przebijają wypowiedzi Kaczyńskiego na temat Tuska i Komorowskiego?

--
stevep

Data: 2011-05-25 18:41:33
Autor: .
Dnia Wed, 25 May 2011 14:52:59 +0000 (UTC), MH napisał(a):

..  ale za chuja nie łapię jak można popierać PiS..  Toż to kurwa , trza być
ułomem !!!

MH

Dlaczego uzywasz słownictwa jakbyś był z PiS? Nie wstyd ci?

Dominik

Data: 2011-05-25 18:52:02
Autor: u2
W dniu 2011-05-25 18:41, . pisze:
[...]

Bo kozojeb MH jest, podobnie jak ty, z pełobandy :)

Data: 2011-05-25 18:52:11
Autor: .
Dnia Wed, 25 May 2011 18:52:02 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2011-05-25 18:41, . pisze:
[...]

Nie intersują mnie twoje preferencje seksualne. Zapewne jako robol z
Nareszcie Sami Zostalismy Złodziejami na codzień uzywasz słownictwa
przynależnego twojej grupie społecznej. Zajmiemy się tobą synu. Obiecuję.

Dominik

Data: 2011-05-25 19:10:28
Autor: wekon
"."  wrote in message news:1u47jvujsba6e.15i7ex8e2z4x5.dlg40tude.net...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

faktycznie, z bulem się czyta ten jego post, on ni chuja nic nie rozumie, beznadzieija normalnie

wekon

Data: 2011-05-26 02:58:29
Autor: cirrus
Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4ddd3804$0$2505$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Twoja beznadzieija powala z nóg.

--
stevep

Data: 2011-05-26 01:23:13
Autor: MH
> [...]

> ułomem !!!

Dlaczego uzywasz słownictwa jakbyś był z PiS? Nie wstyd ci?

No wstyd... Rację masz.. Gdybym jednak użył innych środków wyrazu , obawiam
się , że obecna na grupie część żelaznego elektoratu mogła by nie zrozumieć
przekazywanej treści.  Niniejszym szczerze przepraszam za nadużycie słów
stających się NIESTETY coraz bardziej popularnymi , no ale cóż...  Jak inaczej
można gadać z obrońcami kiboli ???

MH

--

Ja rozumieę , że można opierdalać PO ....