Ja się Tobie CYC'u dziwię ....

Data: 2009-10-05 03:19:01
Autor: MH
Ja się Tobie CYC'u dziwię ....
.... późno , wróciłem dopiero co z bardzo fajnego "Łikendu". A tak z ciekawości
zaglądam na psp , i .. w zasadzie nic  (no może prawie) mnie nie dziwi..
Normalne codzienne "pyskówy" pomiędzy fanatykami prawokatolopisowskimi , a
ludźmi , których to fanatycy posądzają o popieranie obecnej "opcji rządzącej" ...
Z czego to wynika ??  Ano chyba z faktu wychowania ... Grupowy , nazwijmy go
"sztandarowy negator" liberałów , jak sam się do tego przyznał pochodzi z
Rodziny poszkodowanej... Wywiezionej , biegle mówiącej w języku ciermiężców ...
Bez obcego akcentu !!  Z tak zindoktrynowaną osobą nie przeprowadzisz żadnej
konstruktywnj dyskusji. Jeżeli z owym się nie zgodzisz , zgodnie ze wschodnimi
obyczajami , wyleje się na Ciebie "stek pomyj". Owe "pomyje" , są postrzegane
przez "adwersarza" jako niezłomny argument. Cóż , z jednej strony nienawidzący
Ruskich ciermiężców , z drugiej zaś ... w tym duchu wychowany .. , i nie licz na
kulturalną i konstruktywną dyskusję z nim.. MH

--

Ja się Tobie CYC'u dziwię ....