Ja się chyba nie znam na procentach, albo Rzepa manipuluje

Data: 2011-05-11 21:28:29
Autor: Zennon
Ja się chyba nie znam na procentach, albo Rzepa manipuluje
IMHO coś tu Rzeczpospolita popier*.*la

http://wiadomosci.wp.pl/kat,125354,title,Zaskakujacy-sondaz-PO-ma-35-PiS-i-SLD-- -po-32,wid,13399181,wiadomosc_prasa.html

A tu strona STS z autentycznymi notowaniami.

http://www.sts.pl/oferta/zaklady_pionowe/24

Coś Rzepa przykoloryzowała z tymi 32% dla PiS i SLD

Zennon

Data: 2011-05-11 12:36:49
Autor: Hans Kloss
Ja się chyba nie znam na procentach, albo Rzepa manipuluje
On 11 Maj, 21:28, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:

Coś Rzepa przykoloryzowała z tymi 32% dla PiS i SLD
 Jak widac na załączonym obrazku sztuka czytania ze zrozumieniem kryje
jeszcze przed tobą wiele tajemnic....
J-23

Data: 2011-05-11 21:48:48
Autor: Zennon

Address.invalid> wrote:

Coś Rzepa przykoloryzowała z tymi 32% dla PiS i SLD
 Jak widac na załączonym obrazku sztuka czytania ze zrozumieniem kryje
jeszcze przed tobą wiele tajemnic....
J-23

Rozumiem, że łyknąłeś w ciemno liczby, które Ci Rzepa podsunęła?

Zennon

Data: 2011-05-11 13:07:14
Autor: Hans Kloss
Ja się chyba nie znam na procentach, albo Rzepa manipuluje
On 11 Maj, 21:48, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:

Rozumiem, że łyknąłeś w ciemno liczby, które Ci Rzepa podsunęła?
 Mozna w nie wierzyć mozna nie wierzyc.... jedno jest pewne-  nic na
temat ich prawdziwości nie można wywnioskować ze strony STS.
J-23

Data: 2011-05-11 22:12:14
Autor: Zennon

Address.invalid> wrote:

[...]

1:1.45 wypłata za PO to 34%
1:2.5 wypłata za PiS to 32%
1:15 wypłata za SLD to też 32%

Rzepa nałgała i to w sposób banalnie udowadnialny matematycznie. Wstyd!!!

Zennon

Data: 2011-05-11 14:03:43
Autor: Hans Kloss
Ja się chyba nie znam na procentach, albo Rzepa manipuluje
On 11 Maj, 22:12, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:

1:1.45 wypłata za PO to 34%
1:2.5 wypłata za PiS to 32%
1:15 wypłata za SLD to też 32%

Rzepa nałgała i to w sposób banalnie udowadnialny matematycznie. Wstyd!!!

Przychodzi 340 platfonsów i każdy stawia 1000 złociszy na zwycięstwo
platfonsów.
Przychodzi 320 kaczystów i każdy stawia 5 stów na zwyciestwo kaczora.
przychodzi 320  komuchów i każdy stawia stówaka na zwycięstwo
lewactwa.
przychodzi 20 wariatów i każdy stawia 5 dych na zwycięstwo polskiej
Partii Przyjaciół Piwa.
Pytanie: jak powinny kształtować sie wypłaty w tak poczynionych
zakładach przy założeniu  że bukmacher altruistycznie zrezygnuje z
zysku a koszty przyjmowania zakładów będą zerowe? Jaki %
obstawiających typuje zwycięstwo ryżego,  ilu stawia na kaczora a jaki
jest % stawiających na lewusów?
Jesteś zennus chodzącą antyreklamą polskiego szkolnictwa- jak oni
(ktokolwiek to był) mogli dopuścić cię do matury?
Zalecana lektura z wikipedii na dziś:  rachunek prawdopodobieństwa,
wartość oczekiwana zmiennej losowej- zapewne nic nie zrozumiesz ale
może ci się uda coś zapamiętać.
J-23

Data: 2011-05-11 23:29:03
Autor: Zennon

Address.invalid> wrote:

[...]

Aha. Czyli jak 320 kaczystów wpłaci po 10000 zł, to będzie oznaczało, że za nich będą płacić mniej, mimo, że liczebnie stanowią wciąż 32% i prawdopodobieństwo wydarzenia się nie zmieniło? Od kiedy to kwota wpłaty zmienia wartość prawdobodobieństwa wydarzenia?

Zennon

Data: 2011-05-11 14:41:51
Autor: Hans Kloss
Ja się chyba nie znam na procentach, albo Rzepa manipuluje
On 11 Maj, 23:29, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:

Aha. Czyli jak 320 kaczystów wpłaci po 10000 zł, to będzie oznaczało, że za
nich będą płacić mniej, mimo, że liczebnie stanowią wciąż 32% i
prawdopodobieństwo wydarzenia się nie zmieniło?

Nie zennus, to będzie oznaczało ze przypadająca na każda postawioną
przez nich złotówkę wygrana  będzie odpowiednio mniejsza. Wyobraź
sobie ze na to wszystko przyszedłby Lepper i postawił miliard na
zwycięstwo saomobrony- wtedy wypłata za każdego złocisza postawionego
na samą bronę MUSIAŁABYy wynosić złotówkę i grosz, bo na większą po
prostu nie ma kasy w banku ;), a % stawiających na  bronę wynosiłby
mimo to nędzne 0.1 ;)

 Od kiedy to kwota wpłaty zmienia wartość prawdobodobieństwa wydarzenia?
Wiedziałem ze nic nie zrozumiesz. Gdyby mogło być inaczej to nie
byłbyś fanem platfonsji ;).
Ale nie przejmuj się, i bez tego możesz nadal bezkarnie wypisywać
antybiotyki chorym na grypę....
J-23

Data: 2011-05-12 18:05:08
Autor: :heŽsk:
Ja się chyba nie znam na procentach, albo Rzepa manipuluje

Address.invalid> wrote:

> [...]

Aha. Czyli jak 320 kaczystów wpłaci po 10000 zł, to będzie oznaczało, że za nich będą płacić mniej, mimo, że liczebnie stanowią wciąż 32% i prawdopodobieństwo wydarzenia się nie zmieniło? Od kiedy to kwota wpłaty zmienia wartość prawdobodobieństwa wydarzenia?

 tak to jest jak sie konczy 2-tygodniowy kurs ekonomii w klarysewie.
 hans uprawia typowa manipulacje i sadzi, ze kogos nabierze.

 zrobilismy w 3 zrzute po 10 zl. kupilismy 4 flachy wina  po 6,25. Zostalo 5 zl. 2 zl koles dal dziewczynce z zapalkami.
 a nam i sobie zwrocil po 1 zl czyli kazdy z nas zrzucil sie
 faktycznie po 9 zl, dziewczynka - 2 zl. razem 29. gdzie jest 1 zl?

 no hans, kombinuj! ;o)))

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2011-05-12 09:49:31
Autor: Hans Kloss
On 12 Maj, 18:05, ":heŽsk:" <:bigbred...@interia.pl> wrote:
On Wed, 11 May 2011 23:29:03 +0200, "Zennon"

 no hans, kombinuj! ;o)))
 Kolejny platfonski debil ;). Są jakieś farmy gdzie was hodują, a może
rośniecie na końskim gównie jak pieczarki?
J-23

Data: 2011-05-13 09:21:54
Autor: Leprechuan

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:0cfc5dbb-f8fa-40e1-a3bf-838516029a0cj25g2000vbr.googlegroups.com...
[...]

A nie mówiłem! Hans nic nie wykombinował więc bluzga! Chłopina cienki jest! ;)

BomBel aka hjenio vel Hanz Klotz

Data: 2011-05-13 17:33:22
Autor: heÂŽsk
Ja się chyba nie znam na procentach, albo Rzepa manipuluje
On Fri, 13 May 2011 09:21:54 +0200, "Leprechuan" <brudy@pralnia.tw>
wrote:

> [...]

J-23

A nie mówiłem! Hans nic nie wykombinował więc bluzga! Chłopina cienki jest! ;)

 no hans, odpowiedz komus. u mnie siedzisz w kf.
 hans, gdzie jest ta zlotowka? moim zdaniem to nie
 jest problem dla ekonomisty po klarysewie!

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-05-13 15:51:58
Autor: Hans Kloss
On 13 Maj, 17:33, "he(R)sk" <super.bigbred...@interia.pl> wrote:

 no hans, odpowiedz komus. u mnie siedzisz w kf.
 hans, gdzie jest ta zlotowka? moim zdaniem to nie
 jest problem dla ekonomisty po klarysewie!

 Masz ślad pepega odbity w miejscu, gdzie normalni ludzie maja
mózgi ;).
A zadanie o "brakującej złotówce" zadawał już ojciec Tutenchamona
swojemu synowi, jest jego rozwiązanie można znaleźć na zilionie miejsc
w sieci. Jest tak powszechnie znane  że chyba tylko "rozwiązując" je
można się ośmieszyć bardziej niż zadając...
J-23

Data: 2011-05-14 00:59:47
Autor: Zennon

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:3dd09011-b68b-4682-b2fb-b7067a46e7ffd15g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

To teraz ośmiesz się intelektualnie i wyszukaj w internecie wzór na obliczanie prawdopodobieństwa wydarzenia, na podstawie kursu i marży bukmachera.

Zennon

Data: 2011-05-13 16:30:26
Autor: Hans Kloss
Ja się chyba nie znam na procentach, albo Rzepa manipuluje
On 14 Maj, 00:59, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:

To teraz ośmiesz się intelektualnie i wyszukaj w internecie wzór na
obliczanie prawdopodobieństwa wydarzenia, na podstawie kursu i marży
bukmachera.
Jeżeli nawet taki wzór istnieje to jest majaczeniem mózgu chorego
człowieka. Szukaj więc go sobie sam ;).
A najlepiej po prostu dowiedz się jak się oblicza stawkę zakładu
bukmacherskiego i przyjmij do wiadomości że z prawdopodobieństwem
zdarzenia nie ma ona zbyt wiele wspólnego. Jak zorganizujesz zakład
"orzeł czy reszka" to ze się zdarzyć że za wypadnięcie orła  będą
płacić 2 a za reszkę 2.50 złocisza ale nijak nie zmieni to
prawdopodobieństwa owego fizycznego zdarzenia- wyrazi jedynie
przekonanie uczestników zakładu. Jeszcze raz: nie bukmachera, nie
firmy bukmacherskiej tylko zakładających się.  I nie żadne
"prawdopodobieństwo" tylko przekonanie, subiektywną opinię.
J-23

Data: 2011-05-14 01:46:15
Autor: Zennon

Address.invalid> wrote:

[...]

Doczytaj Hans, doczytaj...

Zennon

Data: 2011-05-14 07:59:46
Autor: .

Address.invalid> wrote:

[...]

Od zawsze nie cierpiałem takich mądrali, którym wydaje się, że po
przeczytaniu 2 książek i kilku artykułów w gazecie posiedli wiedzę tajemną
na każdy temat. Mamy pana na uwadze!

Dominik

Data: 2011-05-13 02:08:22
Autor: Darecki
:heŽsk: wrote:

 zrobilismy w 3 zrzute po 10 zl. kupilismy 4 flachy wina  po 6,25.

Wiemy heniu, ze podobnie jak alkoholik MH lubisz
sobie dobrze wypic a pozniej belkotac do siebie,
dzisiaj dla zabicia czasu zrobcie obaj zrzutke na
kolejna flache i razem poglowkujcie nad tym
zadaniem:

Uzywajac wylacznie 1,5,6,7 oraz dowolnie wybranych czterech podstawowych operacji (+,-,*, /) napisz rownanie ktorego suma wynosi 21. Kazda cyfre mozna uzyc tylko jeden raz, zadne triki nie sa dozwolone (np. tworzenie 15 z 1 i 5 lub 1,5), mozesz uzywac dowolnej ilosci nawiasow.

No kombinuj wyksztalciuchu :)

Data: 2011-05-13 09:20:44
Autor: Leprechuan

Address.invalid> wrote:

> [...]

a nam i sobie zwrocil po 1 zl czyli kazdy z nas zrzucil sie
faktycznie po 9 zl, dziewczynka - 2 zl. razem 29. gdzie jest 1 zl?

Stawiam pomarańcze przeciwko truskawkom, że Hantz nic nie wykombinuje! Za cienki jest! ;)

BomBel vel hjenio aka Hanz Klotz

Data: 2011-05-13 23:12:12
Autor: pluton
Ja się chyba nie znam na procentach, albo Rzepa manipuluje
Pytanie: jak powinny kształtować sie wypłaty w tak poczynionych
zakładach

To jest zle pytanie. Poprawne pytanie jest takie: dlaczego pisiory
po raz kolejny odniosa druzgocace zwyciestwo ?

Nullification

Data: 2011-05-14 08:02:21
Autor: .
Dnia Fri, 13 May 2011 23:12:12 +0200, pluton napisał(a):

Pytanie: jak powinny kształtować sie wypłaty w tak poczynionych
zakładach

To jest zle pytanie. Poprawne pytanie jest takie: dlaczego pisiory
po raz kolejny odniosa druzgocace zwyciestwo ?

Moim zdaniem PiS ma spore szanse zrobienia drugiego wyniku po PO. Warunek:
do końca będzie udawać, że koalicja z SLD nie jest możliwa. Moherowski
elektorat gotów jest zagłosować na lewice pod jednym warunkiem: rządzić
będzie prezes PiS, a lewicy przypadnie rola chłopca na posyłki.

Dominik

Data: 2011-05-12 21:16:12
Autor: the_foe
W dniu 2011-05-11 21:28, Zennon pisze:
[...]

STS to ma marze  - w tym zakaldzie az 39%! Za chiny nie bedzie to +EV

--
the_foe

Ja się chyba nie znam na procentach, albo Rzepa manipuluje