Ja się nie boję braci Kaczorek.

Data: 2009-09-29 05:47:31
Autor: cirrus
Ja się nie boję braci Kaczorek.
# - Ja się nie boję braci Rojek... - śpiewa Ludwik Dorn dzieciom. Reklama książki i polityczna satyra w jednym.
Ludwik Dorn wydaje książkę "Rozrachunki i wyzwania". Rozpoczął też jej akcję reklamową, wykazując się przy tym pomysłowością. Na YouTube pojawił się film, na którym śpiewa dzieciom "Piosenkę o braciach Rojek" z wiersza Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego "Wycieczka do Świdra".
Aluzja jest oczywista - śpiewasz bracia Rojek, myślisz bracia Kaczyńscy. Gratulujemy pomysłowości, zwłaszcza że ten fragment wiersza bardzo dobrze przedstawia braci Kaczyńskich z perspektywy Dorna. #
Ze strony:
http://tnij.org/ef5n

--
stevep