Ja się w tym wudka kurka gubię...

Data: 2015-11-18 19:42:28
Autor: Stachu Chebel
Ja się w tym wudka kurka gubię...
1) Prime minister pierdzieli, że jest cacy, nawołuje do powrotu, a następnie wypierdala na saksy.

2) Były prezio nawija, że to fantazstyczna inwazja PL na EU.

3) Obecny prezio łapie opłatki, modli się, i uniewinnia winnego. 4) Uniewinnigo winnego, to tak jakby zabić trupa.

Amen !!

Data: 2015-11-18 20:04:41
Autor: Stachu Chebel
W dniu czwartek, 19 listopada 2015 04:42:28 UTC+1 użytkownik Stachu Chebel napisał:
[...]

============
Do tego stopnia się nakręciłem , że wódę źle napisałem....  W dowolnie  którymkolwiek wątku..  Ale to nie ma znaczenie co do meritum, Jak się nakręcę, to też jabnę komuś w ryło za niesłuszne posądzenie!!

Terrorem nie jestem, ale radzę nie wchodzić do mnie !!

Data: 2015-11-18 20:06:10
Autor: Michał Szatański
[...]

  To była taka sztuka z wyprzedzeniem jakby co, to uniewinnienie i zamknięcie sprawy też.

Data: 2015-11-19 15:09:16
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 18 Nov 2015 20:06:10 -0800 (PST), Michał Szatański napisał(a):

[...]

Po pierwsze doucz się, o czym piszesz, bo inaczej będziesz błądził do końca
dni swoich:
http://sjp.pwn.pl/slowniki/uniewinnienie.html
http://sjp.pwn.pl/szukaj/u%C5%82askawienie.html

Po drugie:
http://forum.echodnia.eu/walesa-ulaskawil-pruszkow-kwasniewski-wolomin-komorowski-pro-civili-duda-czlowieka-ktory-walczy-z-mafia-t311662/

--

XL
http://niepoprawnipolitycznie.com/zdychaj-francjo-dla-przykladu/

Data: 2015-11-19 15:03:46
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 18 Nov 2015 19:42:28 -0800 (PST), Stachu Chebel napisał(a):

3) Obecny prezio łapie opłatki, modli się, i uniewinnia winnego. 4) Uniewinnigo winnego, to tak jakby zabić trupa.

Naucz się pisać, czytać, po czym weź parę słowników i postudiuj, co to jest
uniewinnienie, a co ułaskawienie.
Potem może ci ktoś (nomen omen) łaskawy poczyta o Słowiku ułaskawionym
przez "Bolka" - i w ogóle o wszystkich ułaskawieniach "Bolka", Kwacha i De
Bula. Dopiero wtedy ogarniesz całość...

Data: 2015-11-19 06:49:15
Autor: Stachu Chebel
W dniu czwartek, 19 listopada 2015 15:04:28 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]

Potem może ci ktoś (nomen omen) łaskawy poczyta o Słowiku ułaskawionym
przez "Bolka" - i w ogóle o wszystkich ułaskawieniach "Bolka", Kwacha i De

Całość została już dawno ogarnięta prze ze mnie. Nawet jak "głosu" nie miałem z racji wieku. Dzisiaj z racji wieku mam "głos", ale go nie oddaję, bo ni ma na kogo. Ty natomiast w swej głupiejgłupocie bronisz dudusia używając "argumentów" "bolek,kwach,de bul". Wyjątkowo prymitywnaprymitywność.

Data: 2015-11-19 16:43:21
Autor: Ikselka
Dnia Thu, 19 Nov 2015 06:49:15 -0800 (PST), Stachu Chebel napisał(a):

[...]

Jak na razie - jest dobrze:
http://polskaniepodlegla.pl/opinie/item/4325-jan-bury-zatrzymany-poczatek-konca-bezprawia-iii-rp-ilu-jeszcze-takich-jak-on-zatrzyma-cba
http://polskaniepodlegla.pl/kraj-swiat/item/4321-w-nocy-na-polecenie-premiera-odwolano-szefow-sluzb-specjalnych