Ja sołtys wama to mówię.

Data: 2012-01-12 15:44:57
Autor: stevep
Ja sołtys wama to mówię.
# - W moim przekonaniu jest skandalem to, że zwierzchnik sił zbrojnych,  prezydent Bronisław Komorowski, dla którego fakt podległości służbowej  gen. Parulskiego wobec Prokuratora Generalnego nie powinien być  przedmiotem wątpliwości, przyjął tego samego dnia gen. Parulskiego i  prokuratora Seremeta. I do tego, wedle relacji gen. Parulskiego, prezydent  wyraził poparcie dla gen. Parulskiego, co jest dla mnie zupełnie nie do  zaakceptowania - powiedział w audycji "Gość Radia ZET" polityk PiS Joachim  Brudziński. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hjjcf

--
stevep

Data: 2012-01-12 17:02:27
Autor: Bogdan Idzikowski
Ja sołtys wama to mówię.

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v7y687vk50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

A gdyby Parulski powiedział, że zrugał prezydenta, jak burą sukę, to Brudziński też by w to uwierzył?

Data: 2012-01-13 05:21:30
Autor: stevep
Ja sołtys wama to mówię.
Dnia 12-01-2012 o 17:02:27 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

==========================================================>
A gdyby Parulski powiedział, że zrugał prezydenta, jak burą sukę, to  Brudziński też by w to uwierzył?

Ten głupek jest gotów uwierzyć, że słońce krąży wokół ziemi.

--
stevep

Data: 2012-01-13 18:37:06
Autor: pluton
Ja sołtys wama to mówię.
Brudziński też by w to uwierzył?

Ten głupek jest gotów uwierzyć, że słońce krąży wokół ziemi.

Ale tylko wtedy, gdyby preziek mu kazal.

Nullification

Ja sołtys wama to mówię.