Ja szedłem wtedy do pracy

Data: 2011-12-11 13:42:17
Autor: boukun
Ja szedłem wtedy do pracy
Ja w tę piekną niedzielę szedłem do pracy do Zakładów Mięsnych... A oni, ci co dzisiaj rządzą, przywitali mnie wojskiem na ulicach. Już nic nie będzie takie piekne jak przed wprowadzeniem stanu wojennego. Potem zaorali i moją rzeźnię, a teraz sprowadza się świnki z Belgii, na ten polski smietnik Europy... A Polacy są parobkami, w najlepszym przypadku, w belgijskich rzeźniach...

boukun

Data: 2011-12-11 13:29:01
Autor: bully300
Ja szedłem wtedy do pracy
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
[...]

Co pieprzysz potepieńcze? Jacy oni? Tusk wtedy był gówniarzem. Twoją rzeźnię
kupili Niemcy bo takie smierdziele jak ty nie potrafili pracować!

Data: 2011-12-11 07:55:34
Autor: Marek
Ja szedłem wtedy do pracy
On Dec 11, 2:29 pm, " bully300" <bitstr...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
boukun <bou...@neostrada.pl> napisał(a):

Co pieprzysz potepieńcze? Jacy oni? Tusk wtedy był gówniarzem. Twoją rzeźnię
kupili Niemcy bo takie smierdziele jak ty nie potrafili pracować!

We wroclawskiej rzezni zaopatrywaly sie sowieckie jednostki wojskowe.
Jak sowieci wyjechali, na tym terenie Niemcy wybudowali galerie
handlowa i to oni teraz doja...

Data: 2011-12-11 18:12:41
Autor: boukun
Ja szedłem wtedy do pracy

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:83736ff6-0fc4-4c20-87f5-dba9edd21dc0cs7g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Dokładnie, odpowiedziałem wyżej, nie czytając jeszcze tego. Całe OPPMs Wrocław zaorano, jeleniogórskie zakłady, wrocławskie, wałbrzyskie, i legnickie... Wszystkie zakłady pracy, ceramiczne i chemiczne i nie mają już Niemcy konkurencji...

boukun

Data: 2011-12-11 18:10:26
Autor: boukun
Ja szedłem wtedy do pracy

Użytkownik " bully300" <bitstreem@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jc2b6t$age$1inews.gazeta.pl...
[...]

Głupi jesteś, Tusk liczył głosy podczas nocnej zmiany. A rzeźnię zaorali w 1992 roku i nie niemcy, tylko nasi Żydzi od Geremka i Tuska...
 Teraz jest pusty plac po niej, a zaorali, bo tak pan niemicki im kazał i teraz nie ma pracy, a świnki sprowadzamy z Niemiec.
teraz w każdej chwili mogą nas rozłożyć na łopatki, i oto chodziło w tym, wszystki, żeby nas całkowicie zniewolić i podporządkować. teraz spróbuj im podskoczyć...

boukun

Data: 2011-12-11 17:10:42
Autor: jadrys
Ja szedłem wtedy do pracy
W dniu 2011-12-11 13:42, boukun pisze:
Ja w tę piekną niedzielę szedłem do pracy do Zakładów Mięsnych... A oni, ci co dzisiaj rządzą, przywitali mnie wojskiem na ulicach.

boukun

I nie puścili do pracy?

Ja szedłem wtedy do pracy