Ja tego nie rozumiem

Data: 2011-09-19 21:18:41
Autor: root
Ja tego nie rozumiem
Czytam sobie "pudelka biznesu" i inne takie a tam świętują, że dzięki
interwencji banków centralnych rynek jest znowu w euforii. W jakiej kurna
euforii? Przeglądam datę, bo myślałem że czytam coś sprzed roku, ale nie.
Byliśmy w euforii w ostatni Piątek. A dzisiaj już jesteśmy w skrajnej
depresji. Jeśli panowie z "pudelka" czytają tę grupę to śpieszę donieść, że
wariatów tu dużo, ale tych z psychozą maniakalno-depresyjną to już wywiało
w 2009r. Weźcie się panowie do jakiejś uczciwej roboty, może jakieś prace
ogrodowe... w każdym razie - coś niestresującego i pożytecznego.

Ja tego nie rozumiem