Ja też czułbym się obrażony!

Data: 2009-04-15 09:07:57
Autor: antyanatinae
Ja też czułbym się obrażony!
- A jednak! Stało się! Zostałem obrażony! I to śmiertelnie, nie na żarty. Upokorzony, upodlony, wyśmiany, dotknięty w swojej najgłębszej istocie! Czuję się jak ofiara pedofila, jak pusta szklanka, jak ogryzek, jak wypluta pestka - zaczyna dramatycznie swój wpis Janusz Palikot na blogu w Onet.pl. Co się stało?

- Czy ktoś ponownie nazwał mnie prowincjonalnym błaznem, biłgorajskim kmiotem, pajacem, klaunem, debilnym linoskoczkiem, ciamajdą, chorą osobowością, paligłupem, tuskomatołkiem, gazownikiem, oszustem, tanim winem? - zastanawia się Palikot. Według Polityka PO stało się coś o wiele gorszego. - Otóż - i tu biorę głęboki oddech - nie tylko porównano mnie do Lecha Kaczyńskiego, ale co więcej - uznano, że mogą istnieć słowa, opinie, (...) które mogą jednocześnie obrazić mnie oraz prezydenta Polski, Lecha Kaczyńskiego - pisze Palikot.

Prokurator (.) przekazał mi dziś pisemną informację, że zostało wszczęte z urzędu postępowanie o zniesławienie mnie (a ja nadal nazywam się Janusz Palikot) i Lecha Kaczyńskiego! Nas! Razem! Wspólnie! Obu! Tym samym tekstem! Zniesławiono! Znalazło się więc takie słowo lub słowa, lub choćby zestaw przecinków, które łączą mnie z Kaczyńskim Lechem! Jakaż poruta, jakiż to obciach, jakież to nokautujące, przygnębiające. I jak boli! - pisze wzburzony poseł.

Przeczytaj cały wpis na blogu Janusza Palikota w Onet.pl

http://wiadomosci.onet.pl/1952442,11,item.html

Przemek
--
"Nastukany jak Lech Kaczyński" - komentuje Janusz Palikot

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Nastukany-jak-Lech-Kaczynski-- -komentuje-Janusz-Palikot,wid,11009626,felieton.html?ticaid=17cc2

Data: 2009-04-15 09:18:45
Autor: konserwator
Ja też czułbym się obrażony!

Użytkownik "antyanatinae" <adres@email.pl> napisał w wiadomości news:gs414g$f6p$1inews.gazeta.pl...
[...]

chyba tylko idioci czytaja wypociny tego paliglupa...

rym

Data: 2009-04-15 09:21:29
Autor: antyanatinae
Ja też czułbym się obrażony!
Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał

chyba tylko idioci czytaja wypociny tego paliglupa...

Właśnie przeczytałeś, a nawet zacytowałeś, he, he, he!

P.

Data: 2009-04-15 14:41:59
Autor: Stary Belfer
Ja też czułbym się obrażony!
Zobaczymy, jak Palikota wciągną w błoto jego dawne machinacje z finsowaniem jego kampanii. Jego koledzy mają go już dość i zaczynają mówić. Będzie się działo!
AC

Data: 2009-04-15 21:01:21
Autor: konserwator
Ja też czułbym się obrażony!

Użytkownik "antyanatinae" <adres@email.pl> napisał w wiadomości news:gs41tt$j54$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał

chyba tylko idioci czytaja wypociny tego paliglupa...

Właśnie przeczytałeś, a nawet zacytowałeś, he, he, he!

wybacz, nie czytalem. Wystarczyl mi twoj podpis by skomentowac....

rym

Ja też czułbym się obrażony!