Ja też mam pomysł na pomnik

Data: 2011-04-09 12:04:35
Autor: Tomaszek
Ja też mam pomysł na pomnik
Prezydent Komorowski siedzący wygodnie w fotelu, z parasolką w jednej ręce, a ze słownikiem ortograficznym w drugiej ręce.

Data: 2011-04-09 12:25:50
Autor: A. Filip
Tomaszek: Ja też mam pomysł na pomnik (Komorowskiego)
Tomaszek <tomaszek1983@onet.pl> pisze:
Prezydent Komorowski siedzący wygodnie w fotelu, z parasolką w jednej
ręce, a ze słownikiem ortograficznym w drugiej ręce.

Nie stać cię na więcej detali pomnika "wdzięczności" Narodu?! :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Książki nie zawierają wszystkich słów,

Data: 2011-04-09 12:26:41
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-04-09 12:25, A. Filip pisze:
[...]

To tak na szybko, ale jestem otwarty na dalsze propozycje;)

Data: 2011-04-09 12:34:07
Autor: u2
Ja też mam pomysł na pomnik
W dniu 2011-04-09 12:04, Tomaszek pisze:
Prezydent Komorowski siedzący wygodnie w fotelu, z parasolką w jednej
ręce, a ze słownikiem ortograficznym w drugiej ręce.

Sądzisz, że potrafi trzymać parasol nad głową ? Moim zdaniem potrafi
tylko strzelać gafy.

Data: 2011-04-09 12:35:36
Autor: Tomaszek
Ja też mam pomysł na pomnik
W dniu 2011-04-09 12:34, u2 pisze:
Sądzisz, że potrafi trzymać parasol nad głową ? Moim zdaniem potrafi
tylko strzelać gafy.

No to parasol obok niego;) Widzisz, wszystko wymaga dopracowania;) Ale słownik ortograficzny byś zostawił?

Data: 2011-04-09 12:54:54
Autor: u2
Ja też mam pomysł na pomnik
W dniu 2011-04-09 12:35, Tomaszek pisze:
[...]

Oczywiście, akurat potrafi udawać, że czyta. Oczywiście książkę trzyma
upside-down. :)

Data: 2011-04-09 13:03:07
Autor: Tomaszek
Ja też mam pomysł na pomnik
W dniu 2011-04-09 12:54, u2 pisze:
Oczywiście, akurat potrafi udawać, że czyta. Oczywiście książkę trzyma
upside-down. :)
No więc słownik ortograficzny do góry nogami;) Czy teraz Twój "bul" został ukojony ? ;)

Data: 2011-04-09 13:06:35
Autor: u2
Ja też mam pomysł na pomnik
W dniu 2011-04-09 13:03, Tomaszek pisze:
No więc słownik ortograficzny do góry nogami;) Czy teraz Twój "bul"
został ukojony ?

Pozostaję w nadziejii że pomnik mu postawimy, właśnie taki :)

Data: 2011-04-09 13:09:17
Autor: pluton
Ja też mam pomysł na pomnik
> Oczywiście, akurat potrafi udawać, że czyta. Oczywiście książkę trzyma
> upside-down. :)
No więc słownik ortograficzny do góry nogami;) Czy teraz Twój "bul"
został ukojony ? ;)

To slownik nie bedzie otwarty na hasle 'obiat' ?

Nullification

Data: 2011-04-09 13:19:28
Autor: cytryna
Ja też mam pomysł na pomnik
> [...]

> upside-down. :)

No więc słownik ortograficzny do góry nogami;) Czy teraz Twój "bul"

Niezupełnie, proponuję fotel elektryczny (bo chyba o taki chodziło) zamienić na nocnik. Obok nocnika skrawki GWna w charakterze medium do podcierania.

Data: 2011-04-09 22:57:19
Autor: raff
Ja też mam pomysł na pomnik

"Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> wrote in message news:inpavh$ubv$3news.onet.pl...
Prezydent Komorowski siedzący wygodnie w fotelu, z parasolką w jednej ręce, a ze słownikiem ortograficznym w drugiej ręce.

Niech to bedzie Bubr.

R.

Data: 2011-04-09 23:33:12
Autor: pluton
Ja też mam pomysł na pomnik
Prezydent Komorowski siedzący wygodnie w fotelu, z parasolką w jednej
ręce, a ze słownikiem ortograficznym w drugiej ręce.

Niech to bedzie Bubr.

który je obiat.

Nullification

Data: 2011-04-09 23:35:45
Autor: raff
Ja też mam pomysł na pomnik

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:inqj31$fsv$1inews.gazeta.pl...
Prezydent Komorowski siedzący wygodnie w fotelu, z parasolką w jednej
ręce, a ze słownikiem ortograficznym w drugiej ręce.

Niech to bedzie Bubr.

który je obiat.

A ten "obiat" to gdzies potwierdzone, czy jak zwykle wasze popierdywanie ? Bo wiesz, ja wam srednio wierze...

R.

Data: 2011-04-11 12:32:51
Autor: Tomaszek
Ja też mam pomysł na pomnik
W dniu 2011-04-09 23:35, raff pisze:
A ten "obiat" to gdzies potwierdzone, czy jak zwykle wasze popierdywanie ? Bo wiesz, ja wam srednio wierze...

Gajowemu nie wierzysz na słowo? A fe, nieładnie. Salon nie wpuści Cię na salony;)