Ja też mam pomysł na pomnik

Data: 2011-04-09 22:57:19
Autor: raff
Ja też mam pomysł na pomnik

"Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> wrote in message news:inpavh$ubv$3news.onet.pl...
Prezydent Komorowski siedzący wygodnie w fotelu, z parasolką w jednej ręce, a ze słownikiem ortograficznym w drugiej ręce.

Niech to bedzie Bubr.

R.

Data: 2011-04-09 23:33:12
Autor: pluton
Ja też mam pomysł na pomnik
Prezydent Komorowski siedzący wygodnie w fotelu, z parasolką w jednej
ręce, a ze słownikiem ortograficznym w drugiej ręce.

Niech to bedzie Bubr.

który je obiat.

Nullification

Data: 2011-04-09 23:35:45
Autor: raff
Ja też mam pomysł na pomnik

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:inqj31$fsv$1inews.gazeta.pl...
Prezydent Komorowski siedzący wygodnie w fotelu, z parasolką w jednej
ręce, a ze słownikiem ortograficznym w drugiej ręce.

Niech to bedzie Bubr.

który je obiat.

A ten "obiat" to gdzies potwierdzone, czy jak zwykle wasze popierdywanie ? Bo wiesz, ja wam srednio wierze...

R.

Data: 2011-04-11 12:32:51
Autor: Tomaszek
Ja też mam pomysł na pomnik
W dniu 2011-04-09 23:35, raff pisze:
A ten "obiat" to gdzies potwierdzone, czy jak zwykle wasze popierdywanie ? Bo wiesz, ja wam srednio wierze...

Gajowemu nie wierzysz na słowo? A fe, nieładnie. Salon nie wpuści Cię na salony;)
--
| TOMASZEK te miejsca omija:
| gazeta.pl*tvn24.pl*facebook.pl*nk.pl

Ja też mam pomysł na pomnik