Ja tez obiecuje budowe 1000 km autostrad!

Data: 2010-07-07 10:20:00
Autor: Tomy M.
Ja tez obiecuje budowe 1000 km autostrad!

Użytkownik "heŽsk" <'wc15_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:kub836h0lgtl5nbrbcdmbdd5f27j1qoden4ax.com...
On Tue, 6 Jul 2010 23:22:42 -0700 (PDT), DJ MC Donald Musk
<iratmor@gmail.com> wrote:

dokladnie tyle samo obiecuje co Komoroski!
ostatecznie to takze z moich podatkow te autostrady....

Ja obiecuje 2000 km autostrad i 3 mln mieszkan! Dokladnie tyle ile
obiecywal prezes PiS. Jeden warunek: PiS to wybuduje!

 Jeżeli mamy być uczciwi to za PIS powstaÅ‚o wiÄ™kszość
projektów budowlanych, nawet w prywatnym małym budownictwie.
Teraz jest zajebisty zastój na budowach mieszkaniowych.
Niby to wina kryzysu ... ale to FAKT.
Czasami po prostu trzeba mieć SZCZĘŚCIE, PIS w tym temacie
miał go jak widać więcej.

Tomy M.

Data: 2010-07-07 10:42:20
Autor: Bogdan Idzikowski

<iratmor@gmail.com> wrote:

dokladnie tyle samo obiecuje co Komoroski!
ostatecznie to takze z moich podatkow te autostrady....

Ja obiecuje 2000 km autostrad i 3 mln mieszkan! Dokladnie tyle ile
obiecywal prezes PiS. Jeden warunek: PiS to wybuduje!

Jeżeli mamy być uczciwi to za PIS powstało większość
[...]

Znowu konfabulacje. Dowody proszÄ™.

Tak na szybko:
" Według wstępnych danych, w okresie styczeń–wrzesień 2009 r. oddaliśmy do użytku 114 711 mieszkań, tj. o 6,7 proc. więcej niż przed rokiem i o 31,9 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2007 r."
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Przyszlosc-budownictwa-mieszkaniowego-w-Polsce-2063754.html

Data: 2010-07-07 11:10:25
Autor: PaPi
Ja tez obiecuje budowe 1000 km autostrad!
Jeżeli mamy być uczciwi to za PIS powstało większość
projektów budowlanych, nawet w prywatnym małym budownictwie.

Klamiesz jak zwykle.

1. Rekordowa ilosc uzyskanych pozwolen na budowe w budownictwie mieszkaniowym miala miejsce w 2008 roku.
http://www.zarzadcy.com.pl/aktualnosci/gus:-liczba-pozwolen-spadla-o-30-2-proc./3435.html

2. W 2008 i 2009 roku uzyskano rekordowa ilosc pozwolen na realizacje inwestycji drogowych i pozwolen na budowe obiektow infrastrukturalnych.
Dane GUS platne wiec nie zlinkuje.

Ja tez obiecuje budowe 1000 km autostrad!