Ja tez "pozdrawiam" SKL EE33

Data: 2010-04-13 21:50:29
Autor: Krzysztof 45
Ja tez "pozdrawiam" SKL EE33
Wrocław - Magnolia
Normalnie wiocha w mie¶cie
http://fotoo.pl/zdjecia/files/2010-04/a6daf539.jpg
--
Krzysiek

Data: 2010-04-13 22:33:06
Autor: Arek
Ja tez "pozdrawiam" SKL EE33
Krzysztof 45 wrote:

Wrocław - Magnolia
Normalnie wiocha w mie¶cie
http://fotoo.pl/zdjecia/files/2010-04/a6daf539.jpg

Chociaż dobrze, że widziałe¶ manewr parkowania [1] bo niektóre sieroty wrzucaj± takie fotki bez wiedzy o tym jak stały samochody w momencie parkowania...

1. ?
--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2010-04-14 07:25:43
Autor: Krzysztof 45
Ja tez "pozdrawiam" SKL EE33
Arek napisał(a):
Chociaż dobrze, że widziałe¶ manewr parkowania [1] bo niektóre sieroty wrzucaj± takie fotki bez wiedzy o tym jak stały samochody w momencie parkowania...
Sierota to teraz powinien przytulić się według Twojego
rozumowania do tego wiochmena.
1. ?
Jaki to ma zwi±zek?
Samochody parkuje się w granicach wyznaczonych miejsc,
których nie brakowało.
--
Krzysiek

Data: 2010-04-14 08:17:08
Autor: to
Ja tez "pozdrawiam" SKL EE33
Krzysztof 45 wrote:

Jaki to ma zwiÄ…zek?

No sam pomyśl...

Samochody parkuje siÄ™ w granicach wyznaczonych miejsc, ktĂłrych nie
brakowało.

Skąd wiesz czy nie brakowało jak ten gość parkował? Może to była jedyna wolna luka i stanął tak, bo inni obok stanęli źle?

--
cokolwiek

Data: 2010-04-14 21:24:48
Autor: Krzysztof 45
Ja tez "pozdrawiam" SKL EE33
to napisał(a):
Skąd wiesz czy nie brakowało jak ten gość parkował?
Wiesz, jak cipa chce zaparkować 10m od wejścia to dla takiej
cipy zawsze będzie brak miejsc.
--
Krzysiek

Data: 2010-04-14 21:42:16
Autor: to
Ja tez "pozdrawiam" SKL EE33
Krzysztof 45 wrote:

Skąd wiesz czy nie brakowało jak ten gość parkował?
Wiesz, jak cipa chce zaparkować 10m od wejścia to dla takiej cipy zawsze
będzie brak miejsc.

Tacy też się zdarzają, ale częściej jednak inni stanęli poza wyznaczonymi miejscami (dostawczak, pickup, cokolwiek), potem odjechali, a ten co został wygląda na buraka, chociaż gdy parkował to nie miał żadnego wyboru.

--
cokolwiek

Data: 2010-04-15 08:11:50
Autor: Krzysztof 45
Ja tez "pozdrawiam" SKL EE33
to napisał(a):
Krzysztof 45 wrote:

[...]

Pieprzysz farmazony jak małe dziecko, lub nieudolnie
tłumaczysz się bo pewnie też tak parkujesz.

Dostawczaki spotykam bardzo często ale pod marketami
budowlanymi, i tez nie miałem takiej sytuacji by parkować
jak cipa.
Pod zwykłymi marketami dostwczaki są rzadkością, a nawet
gdyby to co? Że dwa dostawczaki tak zaparkowały że Tobie
zostawili w środku 2x1/2 miejsca?

TĹ‚umaczenia Twoje sÄ… na miare rajderĂłw z KĹ‚obucka.
--
Krzysiek

Data: 2010-04-15 14:13:46
Autor: to
Ja tez "pozdrawiam" SKL EE33
Krzysztof 45 wrote:

Pieprzysz farmazony jak małe dziecko, lub nieudolnie tłumaczysz się bo
pewnie teĹĽ tak parkujesz.

Pitu, pitu.

Dostawczaki spotykam bardzo często ale pod marketami budowlanymi, i tez
nie miałem takiej sytuacji by parkować jak cipa.
Pod zwykłymi marketami dostwczaki są rzadkością

Auto przed nim zaparkowane dokładnie tak samo nie daje Ci do myślenia?

a nawet gdyby to co? Że
dwa dostawczaki tak zaparkowały że Tobie zostawili w środku 2x1/2
miejsca?

Spróbuj sam wykombinować, nie będę podpowiadał.

TĹ‚umaczenia Twoje sÄ… na miare rajderĂłw z KĹ‚obucka.

A co oni takiego robiÄ…, bo nie mam rozeznania w sÄ…siednich wsiach w Twoich stronach?

--
cokolwiek

Data: 2010-04-13 22:44:33
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Ja tez "pozdrawiam" SKL EE33
Krzysztof 45 pisze:
Wrocław - Magnolia
Normalnie wiocha w mie¶cie
http://fotoo.pl/zdjecia/files/2010-04/a6daf539.jpg

Heh, Kłobuck. Taki ¶lunski DTR, rzekłbym.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-04-14 11:12:04
Autor: Icek
Ja tez "pozdrawiam" SKL EE33
> Wrocław - Magnolia
> Normalnie wiocha w mie¶cie
> http://fotoo.pl/zdjecia/files/2010-04/a6daf539.jpg

Heh, Kłobuck. Taki ¶lunski DTR, rzekłbym.

a pozniej placz, ze mandat, ze powietrza nie ma i takie tam

Icek

Data: 2010-04-15 02:09:27
Autor: Staszek Sosenko
Ja tez "pozdrawiam" SKL EE33
Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
Krzysztof 45 pisze:
Wrocław - Magnolia
Normalnie wiocha w mie¶cie
http://fotoo.pl/zdjecia/files/2010-04/a6daf539.jpg

Heh, Kłobuck. Taki ¶lunski DTR, rzekłbym.

O DTR słyszałem od Was, tj. frakcji wrocławskiej, natomiast mój szef, mieszkaj±cy w Dzierżoniowie twierdzi, że należy czym prędzej spierdalać, gdy na drodze pojawi się DKL. Prawda li to?

--
Pozdrawiam - Staszek Sosenko [CKMK]
priv: Nissan 100NX 2.0 '95

Data: 2010-04-15 10:41:01
Autor: Adam Płaszczyca
Ja tez "pozdrawiam" SKL EE33
Dnia Thu, 15 Apr 2010 02:09:27 +0200, Staszek Sosenko napisał(a):

O DTR słyszałem od Was, tj. frakcji wrocławskiej, natomiast mój szef, mieszkaj±cy w Dzierżoniowie twierdzi, że należy czym prędzej spierdalać, gdy na drodze pojawi się DKL. Prawda li to?

Prawda. I jeszcze DBL. Dekiel i debil - przypadki niereformowalne. --
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

Data: 2010-04-15 21:27:09
Autor: red
Ja tez "pozdrawiam" SKL EE33
On 2010-04-15 10:41:01 +0200, Adam PĹ‚aszczyca said:

Prawda. I jeszcze DBL. Dekiel i debil - przypadki niereformowalne.

Dobre :) I sporo w tym prawdy. No ja niestety (ale to już chyba czysto statystycznie) trafiam jeszcze na ciołki lokalne czyli DW - niestety sporo naprawdę nie potrafi jeździć :/

Data: 2010-04-15 22:37:29
Autor: Adam Płaszczyca
Ja tez "pozdrawiam" SKL EE33
Dnia Thu, 15 Apr 2010 21:27:09 +0200, red napisał(a):

Prawda. I jeszcze DBL. Dekiel i debil - przypadki niereformowalne.

Dobre :) I sporo w tym prawdy. No ja niestety (ale to już chyba czysto statystycznie) trafiam jeszcze na ciołki lokalne czyli DW - niestety sporo naprawdę nie potrafi jeĽdzić :/

Deutsche Welle ;) Ale i tak najlepszy jest mały, biały kurdupel z rejestracj± EPA. --

Data: 2010-04-16 22:38:30
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Ja tez "pozdrawiam" SKL EE33
Adam Płaszczyca pisze:
[...]

I jeszcze jak ma CymBał radio. "Epa, epa! Andale!" :P

Data: 2010-04-15 11:30:48
Autor: Seba
Ja tez "pozdrawiam" SKL EE33
[...]

Detroit i tak bije wszystko na łeb. Ja tam zawsze wzmagam czujno¶c jak widzę tablicę rejestracyjn± z za duż±
ilo¶ci± literek przed czę¶ci± liczbow± - to prawie zawsze oznacza jakie¶
chaotyczne, niesygnalizowane manewry na drodze.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-04-14 11:25:43
Autor: Jacek
Ja tez "pozdrawiam" SKL EE33
Strasznie mnie takie zdjęcia wk....j±.
Sk±d wiadomo, jak ten go¶c zaparkował, jak wjeżdżał?
Osobi¶cie miałem tak± sytuację, że stał dostawczak-blaszanka i zajmował półtora miejsca. Stan±łem obok niego ledwie się mieszcz±c. Wracam po godzinie i widzę, że stoję, jak CIOTA, bo zajmuję dwa miejsca. Po blaszance i autach, które stały po s±siedzku ani ¶ladu.
Nie wyci±gaj pochopnych wniosków.
Jacek

Data: 2010-04-14 11:58:45
Autor: Jakub Witkowski
Ja tez "pozdrawiam" SKL EE33
Jacek pisze:
[...]

Za to za twoj± wycieraczk± kartka z pogróżkami (oby tylko...) - tak, znam to

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog± być niepoważne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w czę¶ci

Data: 2010-04-14 10:15:38
Autor: to
Ja tez "pozdrawiam" SKL EE33
Jakub Witkowski wrote:

Osobiście miałem taką sytuację, że stał dostawczak-blaszanka i zajmował
półtora miejsca. Stanąłem obok niego ledwie się mieszcząc. Wracam po
godzinie i widzÄ™, ĹĽe stojÄ™, jak CIOTA, bo zajmujÄ™ dwa miejsca. Po
blaszance i autach, które stały po sąsiedzku ani śladu.

Za to za twoją wycieraczką kartka z pogróżkami (oby tylko...) - tak,
znam to

Niestety większość osób jest pozbawiona jakiejkolwiek wyobraźni...

--
cokolwiek

Data: 2010-04-14 21:29:05
Autor: Krzysztof 45
Ja tez "pozdrawiam" SKL EE33
Jacek napisał(a):
Nie wyci±gaj pochopnych wniosków.
Umów sie z to na browara.
--
Krzysiek

Data: 2010-04-14 14:48:14
Autor: tor
Ja tez "pozdrawiam" SKL EE33
Normalnie wiocha w mie¶cie
http://fotoo.pl/zdjecia/files/2010-04/a6daf539.jpg
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Sam jestes wiocha. Mi osobiscie zdarzylo sie kilka razy zaparkowac w rzedzie ciasno stojacych aut (nieraz dostawczych ). Potem jak wracalem do auta, widok byl mw jak ten na zdjeciu. Lepiej powiedz cwaniaku czy byles tam w momecie , kiedy ten klient tam parkowal? Z tonu posta wnioskuje , ze znalalzes sie tam przypadkiem i chciales sie pochwalic, jakie to piekne zdjecia robia twoja komora.

Niepozdrawiam

Data: 2010-04-14 21:33:26
Autor: Krzysztof 45
Ja tez "pozdrawiam" SKL EE33
tor napisał(a):
[...]

Wiocha to Ty jeste¶.
Jak te markery stoj±, a jestem w nich raz w tygodniu, nigdy nie miałem takiej sytuacji, że byłem zmuszony do zaparkowania jak cipa. Miejsc nigdy nie brakuje, nawet przed ¶więtami.
--
Krzysiek

Data: 2010-04-14 22:11:59
Autor: kietlak
Ja tez "pozdrawiam" SKL EE33
Normalnie wiocha w mie¶cie
http://fotoo.pl/zdjecia/files/2010-04/a6daf539.jpg
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
-

[...]

Mimo wszystko takie zdjęcie nie daje pewno¶ci co do tego, czy przedstawia
'winnego'.
Je¶li robisz zdjęcia przy marketach, to rób takie, które pewno¶ć daj±, tak
jak np.:
http://www.jakjedziesz.pl/events/show/id/247
http://www.jakjedziesz.pl/events/show/id/246
http://www.jakjedziesz.pl/events/show/id/136

kietlak

Data: 2010-04-14 22:41:44
Autor: Krzysztof 45
Ja tez "pozdrawiam" SKL EE33
kietlak napisał(a):
Mimo wszystko takie zdjęcie nie daje pewno¶ci co do tego,
czy przedstawia 'winnego'.
To że kto¶ zaj±ł półtora miejsca, to nie znaczy że trzeba
parkować obok niego jak cipa.
Je¶li robisz zdjęcia przy marketach,
To nie jest moim hobby.
to rób takie, które pewno¶ć daj±, tak jak np.: http://www.jakjedziesz.pl/events/show/id/247 http://www.jakjedziesz.pl/events/show/id/246 http://www.jakjedziesz.pl/events/show/id/136
A jaka tu pewno¶ć. Wiochmen wytłumaczy się że z jednej
strony (od słupa) miał motor, a zdrugiej Hamera.
--
Krzysiek

Data: 2010-04-15 15:11:50
Autor: to
Ja tez "pozdrawiam" SKL EE33
Krzysztof 45 wrote:

Wiocha to Ty jesteĹ›.
Jak te markery stoją, a jestem w nich raz w tygodniu, nigdy nie miałem
takiej sytuacji, że byłem zmuszony do zaparkowania jak cipa. Miejsc
nigdy nie brakuje, nawet przed świętami.

Skoro nie brakuje, to w ogĂłle w czym problem?

--
cokolwiek

Ja tez "pozdrawiam" SKL EE33