Ja tez "pozdrawiam" SKL EE33

Data: 2010-04-13 22:44:33
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Ja tez "pozdrawiam" SKL EE33
Krzysztof 45 pisze:
Wrocław - Magnolia
Normalnie wiocha w mieście
http://fotoo.pl/zdjecia/files/2010-04/a6daf539.jpg

Heh, Kłobuck. Taki ślunski DTR, rzekłbym.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-04-14 11:12:04
Autor: Icek
Ja tez "pozdrawiam" SKL EE33
> Wrocław - Magnolia
> Normalnie wiocha w mieście
> http://fotoo.pl/zdjecia/files/2010-04/a6daf539.jpg

Heh, Kłobuck. Taki ślunski DTR, rzekłbym.

a pozniej placz, ze mandat, ze powietrza nie ma i takie tam

Icek

Data: 2010-04-15 02:09:27
Autor: Staszek Sosenko
Ja tez "pozdrawiam" SKL EE33
Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
Krzysztof 45 pisze:
Wrocław - Magnolia
Normalnie wiocha w mieście
http://fotoo.pl/zdjecia/files/2010-04/a6daf539.jpg

Heh, Kłobuck. Taki ślunski DTR, rzekłbym.

O DTR słyszałem od Was, tj. frakcji wrocławskiej, natomiast mój szef, mieszkający w Dzierżoniowie twierdzi, że należy czym prędzej spierdalać, gdy na drodze pojawi się DKL. Prawda li to?

--
Pozdrawiam - Staszek Sosenko [CKMK]
priv: Nissan 100NX 2.0 '95

Data: 2010-04-15 10:41:01
Autor: Adam Płaszczyca
Ja tez "pozdrawiam" SKL EE33
Dnia Thu, 15 Apr 2010 02:09:27 +0200, Staszek Sosenko napisał(a):

O DTR słyszałem od Was, tj. frakcji wrocławskiej, natomiast mój szef, mieszkający w Dzierżoniowie twierdzi, że należy czym prędzej spierdalać, gdy na drodze pojawi się DKL. Prawda li to?

Prawda. I jeszcze DBL. Dekiel i debil - przypadki niereformowalne. --
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

Data: 2010-04-15 21:27:09
Autor: red
Ja tez "pozdrawiam" SKL EE33
On 2010-04-15 10:41:01 +0200, Adam Płaszczyca said:

Prawda. I jeszcze DBL. Dekiel i debil - przypadki niereformowalne.

Dobre :) I sporo w tym prawdy. No ja niestety (ale to już chyba czysto statystycznie) trafiam jeszcze na ciołki lokalne czyli DW - niestety sporo naprawdę nie potrafi jeździć :/

Data: 2010-04-15 22:37:29
Autor: Adam Płaszczyca
Ja tez "pozdrawiam" SKL EE33
Dnia Thu, 15 Apr 2010 21:27:09 +0200, red napisał(a):

[...]

Deutsche Welle ;) Ale i tak najlepszy jest mały, biały kurdupel z rejestracją EPA. --

Data: 2010-04-16 22:38:30
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Ja tez "pozdrawiam" SKL EE33
Adam Płaszczyca pisze:
[...]

I jeszcze jak ma CymBał radio. "Epa, epa! Andale!" :P

Data: 2010-04-15 11:30:48
Autor: Seba
Ja tez "pozdrawiam" SKL EE33
[...]

Detroit i tak bije wszystko na łeb. Ja tam zawsze wzmagam czujnośc jak widzę tablicę rejestracyjną z za dużą
ilością literek przed częścią liczbową - to prawie zawsze oznacza jakieś
chaotyczne, niesygnalizowane manewry na drodze.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Ja tez "pozdrawiam" SKL EE33